برای استفاده از سرویس مدارس چه نکاتی را رعایت کنیم؟

تنها از خودرو‌های تحت پوشش و نظارت سازمان مدیربت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک که دارای برچسب سرویس مدارس هستند، استفاده شود.

برای استفاده از سرویس مدارس چه نکاتی را رعایت کنیم؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، والدین محترم در راستای تامین امنیت بیشتر دانش آموزان و آسودگی خاطر خود، تنها از خودرو‌های تحت پوشش و نظارت سازمان مدیربت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک که دارای برچسب سرویس مدارس هستند، استفاده نمایند.

توصیه‌های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک در استفاده از سرویس مدارس به اولیای دانش آموزان به شرح ذیل است:

والدین گرامی در انتخاب سرویس مدرسه کودکان بی نهایت سخت گیری کرده و به سادگی از کنار نکاتی که به ظاهر بی اهمیت می‌آید نگذرند. اگر اکنون در انتخاب سرویس مدرسه کودکان سخت گیری شود فردا افسوس نخواهند خورد.

مسوولیت استفاده از سرویس مدارس مجاز برعهده رئیس مدارس است؛ لذا این که خودرو مجاز در اختیار شما قرار گیرد حقی است که باید آن را از مسئولین مدرسه مطالبه کنید.

نباید خودرو نقص فنی داشته باشد، از راننده مطالبه معاینه فنی نمایند.

کنترل کنند صلاحیت راننده برای این شغل تایید شده باشد.

راننده برچسب و کارت سرویس مدارس داشته باشد.

از سوار کردن بیش از حد مجاز دانش آموزان اجتناب کند.

در صورت بروز هر گونه مشکل موضوع را سریعا به مسئولین مدرسه اطلاع دهند.

در صورتی که از سرویس غیر مجاز استفاده می‌شود موضوع را به پلیس راهنمایی و رانندگی و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از طریق شماره تلفن ٣۴۱٣۰۵۰۰ واحد نظارت و بازرسی اطلاع دهند.

انتهای پیام / م

نکات ایمنی سرویس مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.