سردار رحیمی:

مسئولیت‌ها امانت‌هایی هستند که باید حق آن را درست ادا کنیم

رئیس پلیس پایتخت در آیین تودیع و معارفه رییس بازرسی و معرفی رئیس پلیس راه این فرماندهی، گفت: مسئولیت‌ها امانت‌هایی هستند که باید حق آن را درست ادا کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی با گرامیداشت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه ایام محرم و صفر فرصت مغتنمی است که می‌توانیم در آن به رشد و شکوفایی روحی و معنوی خود بکوشیم چرا که این ایام با یاد و نام و ذکر آقای ما حضرت سیدالشهداء و ۷۲ تن یاران بافایش متبرک است.


بیشتر بخوانید؛ شناسایی انبار دپو کالای قاچاق لوازم خانگی در بهارستان 


وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در همه احوال و امور روزانه‌ای که داریم خودکنترلی و خودنظارتی داشته باشیم، عنوان داشت: اگر هرکس قبل از هرچیزی به گفتار و رفتار خود توجه داشته باشد و به عبارتی خودکنترلی داشته باشد، به طور حتم جامعه‌ای بهتر خواهیم داشت.
 
رییس پلیس پایتخت عنوان داشت: قبل از اینکه مورد محاسبه واقع شویم باید به حساب خود رسیدگی کنیم و همواره از خود حساب‌کشی کنیم و فراموش نکنیم که دیر یا زود در پیشگاه الهی به حساب ما رسیدگی خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه بازرسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که باید نقاط ضعف و قوت مجموعه‌های مختلف را احصا نماید، عنوان داشت: لازم است کارشناسان بازرسی فارغ از هرگونه جانبداری پس از احصا نقاط ضعف و قوت برای بهبود کار‌ها ارائه راهکار کنند.
 
رییس پلیس پایتخت با اهمیت دانستن بازرسی و ادارات زیر مجموعه آن با اشاره به جایگاه ویژه انتصابات بازرسی اعلام داشت: لازم است در انتصابات بیش از هرچیز باید تعهد، تدین، شایستگی و توانمندی افراد بررسی شود و پس از ارزیابی‌های لازم انتصابات انجام شود؛ موضوعی که ما به بازرسی و اداره انتصابات ابلاغ کرده ایم.
 
 وی افزود: مسئولیتی که به ما سپرده می‌شود که باید با تلاش شبانه روزی حق این امانت را به خوبی ادا نماییم لذا حق نداریم که بی تفاوت باشیم و دچار روزمرگی شویم بلکه باید با برنامه ریزی دقیق و حساب شده همواره به دنبال ارتقا و پیشرفت مجموعه کاری تحت امر باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ناجا ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار