رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

هنوز خبری مبنی بر افزایش سهمیه ایران در آسیا به ما ابلاغ نشده است

سهیل مهدی درباره افزایش سهمیه ایران در آسیا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعتی پیش، رسانه الاتحاد امارات خبر داد که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ سهمیه فوتبال امارات کم شده و سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۳ است.

این رسانه در گزارش خود نوشته است که بر اساس رده‌بندی جدید، فوتبال امارات که به مدت یک سال و نیم صدرنشین منطقه غرب آسیا بوده، بعد از کشور‌های قطر، ایران و عربستان در جایگاه چهارم منطقه غرب و هفتم قاره آسیا ایستاده است. با توجه به نتایجی که نمایندگان امارات گرفته‌اند مجموع امتیازات لیگ امارات به ۹۲۴/۶۲ رسیده که حاصل عملکرد باشگاه‌ها در چهار فصل اخیر لیگ قهرمانان و خروج زود هنگام تیم‌های اماراتی از مراحل اول بازی‌ها است.


بیشتر بخوانید: ارسال مدارک لازم جهت صدور مجوز حرفه‌ای تیم استقلال به فدراسیون فوتبال


این رسانه ادامه داد: بر این اساس امارات یکی از سهمیه‌های ثابت خودش را در ۲ فصل آینده از دست می‌دهد و با سهمیه ۲+۲ در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

برای پیگیری این موضوع با سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای گفتگو کردیم و او در این باره بیان کرد: هنوز همچین چیزی به ما ابلاغ نشده و اگر این موضوع صحت داشته باشد، امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در جریان است. اگر AFC این تصمیم را گرفته باشد و ادعای رسانه اماراتی صحت داشته باشد، حدود ۲ روز زمان می‌برد تا به دست ما برسد.

در پایان لازم به ذکر است، پرسپولیس و سپاهان به طور مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال آینده حضور دارند و استقلال و شهر خودرو نیز باید در پلی آف به مصاف حریفان بروند.


بیشتر بخوانید: اولیایی: تمام مدارک باشگاه‌ها باید تا ۹ آبان جمع بندی شوند/ دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای ۱۵ روز برای بررسی اسناد مالی زمان دارد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار