امینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دعوای بنیاد شهید و آموزش و پرورش بالا گرفت/ ۹ مدرسه دیگر تخلیه می‌شود

معاون حقوقی سازمان اموال و املاک کوثر از تخلیه ۹ مدرسه در اختیار آموزش و پرورش توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

دعوای بنیاد شهید و آموزش و پرورش بالا گرفت/ ۹ مدرسه دیگر تخلیه می‌شودعلی امینی معاون حقوقی سازمان اموال و املاک کوثر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تخلیه مدارس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در حال حاضر اقدام موثری از سوی آموزش و پرورش که منجر به امضای قرارداد اجاره یا خرید مدارس تصرفی شود، صورت نگرفته است.

معاون حقوقی سازمان اموال و املاک کوثر با بیان اینکه در حال حاضر ما حکم تخلیه ۹ باب مدرسه را داریم، افزود: برای مابقی مدارس نیز دادخواست تخلیه دادیم و در محاکم قضائی صالحه با موضوعیت تخلیه ثبت‌ و به‌ علت انقضای فرصت توافقنامه سه جانبه ریاست بنیاد شهید و استاندار تهران و سرپرست وزارت آموزش و پرورش در مورخه ۹۸/۰۴/۱۸ و عدم تمایل آموزش وپرورش به حل موضوع در سیکل رسیدگی قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: آموزش و پرورش اقدامی برای خرید یا اجاره مدارس تحت مالکیت بنیاد شهید نکرد


امینی بیان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با اجرای احکام و نیروی انتظامی، در اسرع وقت و تا قبل از شروع مدارس در راستای صیانت از اموال جامعه ایثارگری نسبت به تخلیه ۹ باب مدرسه دیگر که دارای رأی قطعی هستند، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت تخلیه مدارس در تملک بنیاد شهید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار