مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این دانشگاه با کسب هفت مقام قهرمانی رتبه نخست المپیاد کشوری را کسب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن داودی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب هفت مقام قهرمانی، یک نایب قهرمانی و ۲ مقام سومی پرافتخارترین دانشگاه در المپیاد ورزش‌های علوم پزشکی کشور شناخته شد و در صدر این رقابت‌ها ایستاد.

او، تصریح کرد: المپیاد ورزش‌های قهرمانی دانشجویان علوم پزشکی، بزرگترین رویداد ورزشی وزارت بهداشت است که با هدف ایجاد انگیزه و افزایش میل و رغبت دانشجویان به ورزش، تحرک و نشاط برگزار می‌شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ورزشکاران دانشگاه علوم پزشکی شیراز در چهاردهمین المپیاد قهرمانی دانشجویان دختر کشور که با حضور یک هزار و ۷۵۴ ورزشکار و در ۹ رشته ورزشی برگزارشد، ۱۲ نشان طلا، ۲ نقره و ۶ برنز را کسب و با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستادند.

داودی افزود: شیما عبدشنطیایی با کسب پنج مدال طلا در رشته شنا، آیدا مظلومی سه مدال طلا در رشته دو و میدانی، عاطفه رئوفت با کسب چهارمدال طلا و یک نقره و نسترن عزیزی با کسب ۲مدال طلا به عنوان پر مدال آورترین ورزشکاران این دور از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

او، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که در تبریز برگزارشد، دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کسب ۱۳۲ امتیاز قهرمان، دانشگاه مشهد با ۶۵ امتیاز و اصفهان با ۶۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ت

کسب مقام قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در المپیاد کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.