اخبارحوادث استان مرکزی در ۲۶ شهریور ماه ۹۸؛

موتورها و خودرو‌های سرقتی/ توقیف شوتی‌ها/ سارق حرفه‌ای

مهم‌ترین حوادث امروز، ۲۶ شهریور ماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز ۲۶ شهریور ماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

موتورها و خودرو‌های سرقتی

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به کشف ۳۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی در شهریور ماه گذشته در عملیات‌های یگان‌های انتظامی پلیس اراک گفت: در همین مدت ۷۲ نفر سارق در سطح این شهرستان دستگیر و ۱۷۹ فقره انواع سرقت نیز از آنان کشف شد.

سرهنگ مختاری با اشاره به دستگیری ۱۶۵ نفر به دلیل ارتکاب انواع جرایم مرتبط با حوزه مواد مخدر و سرقت در اراک در شهریو ماه امسال افزود: با مشارکت یگان‌های انتظامی شهرستان اراک، در این ماه ۱۷۹ فقره انواع سرقت از سارقان کشف شد.

او با بیان کشف ۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهریور ماه در پاک سازی نقاط جرم خیز شهر اراک اضافه کرد: به منظور مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر ۹۳ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر در شهریور ماه سال جاری در شهرستان اراک دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از مشارکت مردم در اجرای مأموریت‌های مختلف پلیسی قدردانی کرد.

سارقان بی معرفت

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از دستگیری اعضای باند سه نفره سرقت اماکن متبرکه و مساجد و اطراف آن‌ها به ۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جودکی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

توقیف شوتی‌ها

سرهنگ محمد عقیل سلگی فرمانده انتظامی شهرستان شازند توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در عملیات پلیس شهرستان شازند خبرداد.

سرهنگ سلگی افزود: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان شازند چهار دستگاه خودرو حامل بار قاچاق متوقف و در حدود ۵۵۰ میلیون ریال لوازم خانگی فاقد مدارک مثبته گمرکی از آنان کشف شد.

شوتی‌های خودرو‌های سواری هستند که کارشان حمل کالای قاچاق است.

سارق حرفه‌ای

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق اماکن خصوصی و اعتراف به ده‌ها فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ مختاری افزود: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک سارق اماکن خصوصی دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.

قاچاقچی لباس

سرهنگ محمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان آشتیان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم لباس‌مردانه قاچاق در عملیات پلیس این شهرستان خبرداد.

سرهنگ گودرزی افزود: در عملیات ماموران پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان آشتیان ۴۰۰ کیلوگرم لباس‌مردانه قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یک دستگاه خودروی سواری پژو کشف شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.