قمری: بابت اعزام تیم ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان انگلیس ناامید شدیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره اعزام تیم ملی دوچرخه سواری به رقابت‌های قهرمانی جهان انگلیس توضیحاتی داد.

بابت اعزام تیم ملی به رقابت های قهرمانی جهان انگلیس نا امید شدیمخسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روادید نگرفتن اعضای تیم ملی دوچرخه سواری برای رقابت های قهرمانی جهان انگلیس بیان کرد: هنوز سفارت انگلیس روادیدی برای رقابت‌های قهرمانی جهان دوچرخه سواری  برای ملی پوشان کشورمان صادر نکرده است. همچنین فاصله زمانی کوتاهی که تا رقابت‌های قهرمانی جهان باقی مانده است امکان گرفتن  روادید وجود ندارد. قرار بود ۳ ورزشکار به این رقابت‌ها اعزام شود که دیگر از اعزام کردن رکابزنانمان ناامید شدیم. همچنین فدراسیون مبلغ ناچیزی را به شرکت‌های وابسته به سفارت پرداخت کرده است.  


بیشتر بخوانید: فدراسیون در گرفتن روادید انگلیس کم کاری کرد/ دوچرخه ام را پس گرفتند!


او درباره برگزاری لیگ دوچرخه سواری عنوان کرد: آخرین مرحله لیگ دوچرخه سواری طی ۳ روز برگزار شد و با کادرفنی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار کردیم و قرار است نفرات برتر دوچرخه سواری پیست را انتخاب و برای هفته آینده آن‌ها را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردو تیم ملی دعوت کنیم. همچنین بعضی از رکابزنان نیمه استقامت کشورمان در با تیم‌های باشگاهی به دو تور چین  و اندونزی اعزام می‌شود و تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان مهرماه در تور بین المللی آذربایجان شرکت می‌کند. امیدوارم نتایج رکابزنان به قدری خوب باشد تا از امتیازات این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک استفاده کنیم.  

او گفت: دیشب گنج خانلو و جمشیدیان  با تیم باشگاهی فولاد مبارکه سپاهان به دو تور اندونزی و چین اعزام شدند. تا پایان مهر ماه  فدراسیون برنامه‌های فشرده‌ای را برای تیم‌های ملی در نظر داریم. همچنین طی جلسه‌ای که داشتیم تا پایان سال برنامه رقابت‌های ماده‌های مختلف دوچرخه سواری را برنامه ریزی کردیم.


بیشتر بخوانید:

 سهمیه المپیک بگیر، دوچرخه بِبَر

 کسب دو مدال برنز در کاپ دوچرخه سواری آسیا


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون دوچرخه سواری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.