سنگ سفیدی: صحبت‌های سرمربی فرش آرا برای من اهمیتی ندارد/ بازی با مس تقابل دو قدرت فوتسال ایران است

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: درگیر تمرینات هستم و صحبت‌های مجید مرتضایی سرمربی فرش آرا مشهد برای من اهمیتی ندارد.

سنگ سفیدی: صحبت‌های سرمربی فرش آرا برای من اهمیتی ندارد/ بازی با مس تقابل دو قدرت فوتسال ایران استمحمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی پسند اصفهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحبت‌های سرمربی تیم فرش آرا مشهد علیه وی گفت: من درگیر تمرینات هستم و نمی‌دانم این فرد علیه من چه گفته است. همه من را می‌شناسند و کارنامه من مشخص است. شخصیتم اجازه نمی‌دهد که علیه او صحبت کنم و برای مرتضایی در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

بازیکن تیم گیتی پسند اصفهان درباره بازی با تیم مس سونگون که قرار است فردا چهارشنبه برگزار شود گفت: بازی بسیار خوبی خواهد شد و هر دو تیم از قدرت‌های اول فوتسال ایران هستند. من برای این بازی هم خوشحالم و هم ناراحت. خوشحالی من از این جهت است که دوباره به خانه خودم در تبریز برگشتم و ناراحتی ام بابت این است که باید در برابر تیم سابقم بازی کنم.

او افزود: در این دیدار هر دو تیم مصدوم و محروم دارند. ما در این بازی حمید احمدی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و همچنین مرتضی عزتی، عالیقدر و حسین فهیمی را هم به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.


بیشتر بخوانید: برای تیم ملی در روسیه بازی می کنم / بازیکنان تیم ملی پاداش های خود را از مردم گرفتند


سنگ سفیدی در ادامه صحبت هایش درباره تماشاگران مس سونگون هم گفت: تماشاگران مس سونگون همیشه به من لطف داشته داند و آنها یکی از بهترین تماشاگران ایران هستند و من خاطرات خوبی را با آنها دارم و از این که مجبور شدم از مس جدا شوم ناراحت هستم. اما من اکنون بازیکن تیم گیتی پسند هستم و تمام توان خود را برای این تیم خواهم گذاشت.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان درباره تیم ملی هم گفت: قرار است روز پنجشنبه یک جلسه تمرین داشته باشیم و بعد از آن به روسیه می‌رویم تا در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان شرکت کنیم. ما وقتی برای تمرین کردن نداریم و فقط می‌توانیم به ریکاوری بپردازیم و من امیدوارم که این تورنمنت برای تیم ملی بسیار مفید باشد، زیرا تیم‌های خوبی در آن جا شرکت می‌کنند. من امیدوارم با برگزاری چنین تورنمنت‌هایی تیم ملی موفق باشد تا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات سنگ سفیدی درباره صحبت های مرتضایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.