رودسر میزبان یادواره شهدای طلبه و روحانی شرق گیلان

دومین یادواره شهدای طلبه و روحانی شرق گیلان در رودسر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا داوطلب معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس دومین یادواره ۵۰ شهید طلبه و روحانی شرق گیلان به میزبانی رودسر برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه، برگزاری یادواره‌های شهدا فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ناب جهاد و شهادت در جامعه است، افزود:یادواره شهدای طلبه و روحانی شرق گیلان هفته آینده شنبه (۳۰ شهریور) ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: هر چقدر جامعه با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شود بی تردید کشور در مقابل تهدید دشمنان بیمه خواهد شد.

محمدرضا داوطلب افزود: روحانیان با احساس تکلیف در میدان جنگ سلاح به دست گرفتند و تعداد زیادی از آنان در این راه به فیض شهادت نائل شدند.

او با اشاره به نقش شهدا در دوران دفاع مقدس، گفت: باید نقش این شهدای عزیز در دوران دفاع مقدس برای مردم به ویژه جوانان به درستی تبیین شود.

معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تصریح کرد: از این استان ۱۵۲ طلبه و روحانی در دوران دفاع مقدس به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

 

انتهای پیام / ق 

 

برگزاری دومین یادواره شهدای طلبه و روحانی شرق گیلان در رودسر

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.