تراکتور همچنان در حسرت خط حمله قدرتمند

باشگاه تراکتور همچنان در حسرت داشتن یک خط حمله قدرتمند همانند لیگ چهاردهم مانده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور تا پایان هفته سوم لیگ برتر تنها یک گل به ثمر رسانده است و این موضوع باعث نگرانی هواداران این تیم شده است. به هر حال مشکلات تراکتور را در گلزنی از لیگ های گذشته تاکنون مورد بررسی قرار دادیم که از نظر خواهیم گذراند.

سرخپوشان تبریزی با حضور ادینهو در لیگ چهاردهم یکی از مخوف ترین خط حمله های لیگ را داشتند. البته این خط حمله مخوف تنها با ادینهو بلای جان مدافعان حریف نبود. محسن دلیر و سامان نریمان جهان نیز در کنار مهاجم برزیلی سرخ پوشان تا می توانستند گل های حساس به ثمر رساندند تا هرچه حامد لک گل بد خورده بود جبران شود.

استارت خرید مهاجم گل نزن در باشگاه تراکتور 

باشگاه تراکتور با جدایی ادینهو  وارد یک دوره جدید شد، دوره ای که تا به همین امروز ادامه دارد. در طول سال های اخیر تراکتور با وجود داشتن مهاجمان گرانقیمت هیچگاه نتوانسته زهر لیگ چهاردهم را در خط حمله داشته باشد. با خرید حمزه یونس در لیگ پانزدهم استارت خرید مهاجمان گل نزن در تراکتور زده شد. این مهاجم تونسی با تعریف و تمجیدهای بسیار به تبریز آمد اما به قدری بد بود که خیلی زود عذرش خواسته شد.

سیستم قلعه نویی مانع بازگشت رویایی  ادینهو شد 

اتکای قلعه نویی به سیستم تهاجمی منحصربه فرد خودش باعث شد تا بازگشت ادینهو به تراکتور در لیگ شانزدهم، تکرار کننده خاطرات شیرین دوره اول نباشد. فرزاد حاتمی در آن فصل مهاجم شماره یک تیم قلعه نویی بود اما آمار گلزنی اش چنگی به دل نمی زد. ادینهو هم پس از دست و پا زدن در پست نامشخصی که برایش در نظر گرفته شده بود در پایان فصل تراکتور را ترک کرد.

در ادامه بازهم شاهد همین شرایط و تکرار مکرر آن بودیم. آمد و رفت مهاجمان گل نزنی چون کرپیچ، ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی و خیلی های دیگر، دردی از تراکتور دوا نکرد و این تیم همچنان در حسرت داشتن خط حمله ای همانند خط حمله لیگ چهادهم ماند. استوکس و اروین که آمدند همه از پایان این معضل صحبت می کردند اما مسائل انضباطی مانع از تداوم عملکرد خوب آنها شد.


بیشتر بخوانید: ذوب آهن صفر - تراکتور صفر/ تقسیم امتیازات منصوریان و دنیزلی در فولادشهر


به هر حال لیگ برتر فوتبال  به تازگی آغاز شده و تراکتور بازهم دست به خرید مهاجمان گرانقیمت زده است و  هنوز مهاجمان این تیم نتوانستند توانایی خود را  نشان بدهند و این نگرانی وجود دارد که روند سالهای پیش ادامه داشته باشد و در بازی های حساس مشکلات خط حمله گریبان این تیم تبریزی را بگیرد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
عشق است تراکتور
آخرین اخبار