برگزاری مسابقات پرورش اندام در استان کرمانشاه

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات پرورش اندام استان کرمانشاه برای دومین سال خبر داد.

برگزاری مسابقات پرورش اندام  در استان کرمانشاهرییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از برگزاری مسابقات پرورش اندام استان کرمانشاه برای دومین سال خبر داد وگفت: این مسابقات پنجم مهرماه در تالار انتظار کرمانشاه برگزار می شود.

شیروانی گفت: در روز پنج شنبه ۴ مهرماه در ۵ رشته بادی بیلدینگ بادی کلاسیک فیزیک فیزیک کلاسیک ماسکولار وزن کشی در مجموعه ورزشی امام خمینی ره برگزار می‌شود و جمعه روز بعد در دو نوبت صبح و بعد از ظهر شرکت کنندگان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او بیان کرد: این مسابقات به منظور آمادگی ورزشکاران کرمانشاه و انتخاب تیم اعزامی به مسابقات کشوری زنجان در ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود.

شیروانی گفت: تیم کرمانشاه همه ساله در مسابقات کشوری حضور دارد و سال گذته نیز ۵ نفر از ورزشکاران صاحب ۳ مدال طلا و ۲ مدال برنز شدند.
به گفته این مقام مسئول در این مسابقات پیش بینی می‌شود ۱۰۰ نفر از سراسر استان کرمانشاه حضور پیدا کنند.

شیروانی گفت: علاقه مندان برای تماشای مسابقات می توانند با خرید بلیط اینترنتی اقدام کنند.

رییس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران کرمانشاهی برای حضور در میادین کشوری گفت:  آمادگی جسمانی مستلزم تامین هزینه‌های ورزشی است و رشته پرورش اندام نیز هزینه‌ها بالایی دارد و  ورزشکاران به لحاظ مالی توانایی شرکت در تمام مسابقات را ندارند.
او گفت: ورزشکاران این رشته نیازمند حمایت بیشتر مسئولان هستند تا بتوانند نام استان کرمانشاه را پر آوازه کنند کما اینکه شاهد هستیم در مسابقات بین المللی ورزشکاران نامی کرمانشاه به مدال‌های ارزشمندی دست یافتند.

انتهای  پیام/ز


مسابقات پرورش اندام در استان کرمانشاه برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار