نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی آمادگی ۱۰۰ درصدی دارد

فرمانده انتظامی استان خوزستان در بازدید از مرز چذابه از آمادگی ۱۰۰ درصدی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) و خدمت رسانی به زائران خبر داد.

سرداربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین حسینی از قبیل امکانات تجهیزات و نیز استفاده از نیرو‌های استان در نظر گرفته شده تا نیروی انتظامی همچون سالیان گذشته در مرز چذابه به نحو شایسته خدمتگزار زائران حسینی باشد.

او آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی را اعلام کرد و بیان داشت: در بخش‌های امنیتی و انتظامی کنترل و مدیریت جمعیت و حوزه ترافیکی با تمام توان و امکانات موجود در این ماموریت معنوی شرکت خواهیم کرد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: با توجه به زمان باقی مانده و با همکاری و هماهنگی مسئولان و همچنین دستگاه‌های مرتبط مشکلات و نواقص مربوط به ساماندهی و تجهیز پارکینگ‌ها آسفالت مسیر‌های ورودی و خروجی نصب علائم جاده‌ای و هشدار دهنده و .. برطرف خواهیم کرد.

بازدید از گیت‌های ورود و خروج کنترل گذرنامه و پارکینگ‌های مرز چذابه از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده انتظامی استان خوزستان است.

انتهای پیام/گ

امنیت زائران اربعین حسینی تامین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.