رای به سید حسن نصرالله در انتخابات اسرائیل!

یکی از شهروندان صهیونیست بر روی برگه اخذ رای در انتخابات پارلمانی رژیم اشغالگر صهیونیستی نام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را نوشت!

رای به سید حسن نصرالله در انتخابات اسرائیل!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات پارلمانی رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی برگزار شد که یکی از شهروندان صهیونیست بر روی برگه انتخاباتی نام سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان را نوشت.

برخی این اقدام را طعنه به مقامات صهیونیست عنوان کرده اند.

صهیونیست‌ها به منظور شرکت در انتخابات پارلمانی برای دومین بار در ۵ ماه گذشته پای صندوق‌های رای رفتند و این در حالی است که طبق نظرسنجی‌ها، این انتخابات باز هم به بن‌بست خواهد رسید.

انتخابات ساعت ۷ صبح روز سه شنبه به وقت محلی آغاز شد و قرار است تا ساعت ۱۰ شب ادامه داشته باشد. شش میلیون و ۴۰۰هزار صهیونیست واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند. اولین نتایج آرا قرار است بلافاصله پس از اتمام رای‌گیری اعلام شود.

نتانیاهو چند روز پیش اعلام کرد اگر در انتخابات پیروز شود، شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری را که شامل یک شهرک در عمق بزرگ‌ترین شهر فلسطینی می‌شود، به فلسطین اشغالی ملحق خواهد کرد. این اظهارات او انتقادات فراوانی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۴۰ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
خدابخواهدبه کسی عزت بدهد اینگونه میشود.دراسرائیل به سیدحسن نصرا... رای میدهند.
آخرین اخبار