مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

روند ایجاد هتل‌های ۵ ستاره در اردبیل تسریع یافت

مدیر کل میراث فرهنگی، گردگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌های انجام شده روند ایجاد هتل‌های ۵ ستاره در سطح استان اردبیل تسریع یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات و موانع سرمایه گذاران، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و تاکید دکتر مونسان روند ایجاد هتل‌های ۵ ستاره در سطح استان اردبیل تسریع یافت.

او بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل، نیازمند چندین هتل ۵ ستاره در این استان هستیم و روند اجرایی شدن این موضوع نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان داشت: پذیرایی از میهمانان و گردشگران حرفه‌ای نیازمند بستر‌هایی است که ایجاد مجتمع‌های گردشگری با امکانات ویژه و هتل ۵ ستاره از جمله آن‌ها است.

فلاحی اضافه کرد: ضریب اشغال مراکز اقامتی استان در بیش از ۴ ماه از سال جاری ۱۰۰ درصد بوده و این نشان دهنده نیاز ویژه استان در حوزه ایجاد مراکز اقامتی می‌باشد.

انتهای پیام/ح

ایجاد مراکز اقامتی برای گردشگران در اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار