رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح کرد؛

پرداخت ۹۹.۸ درصد مطالبات گندمکاران/۲۱ میلیارد تومان باقی مانده مطالبات تا پایان شهریور پرداخت می‌شود

نوبخت گفت: تا کنون ۹۹.۸ درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت و ۲۱ میلیارد تومان باقی مانده حداکثر تا سی و یکم شهریور پرداخت می‌شود.

 

بروابط/پرداخت ۹۹.۸ درصد مطالبات گندمکاران/۲۱ میلیارد تومان باقی مانده مطالبات تا پایان شهریور پرداخت می‌شوده گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: تا تاریخ بیست و هفتم شهریور امسال، مقدار ۷ میلیون و ۷۰۵ هزار تن گندم به ارزش ۱۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده  و با پیگیری‌هایی صورت گرفته، مبلغ ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان تاکنون پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: با احتساب این مقادیر و ارقام، حدود ۹۹.۸ درصد ازمطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و باقی مانده مطالبات آنان هم برابر ۲۱ میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در روز‌های آینده و حداکثر تا سی و یکم شهریور امسال پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: علیرغم افزایش ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان و رشد حدود ۶ درصد آن نسبت به مبلغ سال قبل (۱۲ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان)، مطالبات کشاورزان گندم‌کار نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر تسویه و پرداخت می‌شود.


بیشتر بخوانید: خرید تضمینی گندم ۲ برابر افزایش یافت/پروژه ضریب خوداتکایی گندم با جدیت دنبال می‌شود


رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در پایان تصریح کرد: با توجه به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران و  مشارکت جدی نظام بانکی، روند تأمین و  امسال پرداخت مطالبات کشاورزان با کمترین مدت زمان تأخیر به طور مطلوب محقق شده است.

انتهای پیام/

پرداخت مطالبات کشاورزان به نحو مطلوبی انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار