پورسید آقایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خبرنگارانی که کارت بلیتشان را نگرفته‌اند به ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران درباره آخرین وضعیت صدور کارت بلیت برای خبرنگاران توضیحاتی داد.

خبرنگارانی که کارت بلیتشان را نگرفته‌اند به ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنندمحسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، دلایل دیر کرد صدور کارت بلیت خبرنگاران را تشریح کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به ثبت نام ۲۶۰۰ خبرنگار برای دریافت کارت بلیت افزود: بیش از ۲۰۰۰ نفر کارت بلیت خود را دریافت کرده‌اند و در این میان برای برخی از خبرنگارانی که عکس پروفایل خود را آپلود نکرده بودند، هنوز کارت صادر نشده است و ما هم این موضوع را از طریق ارسال پیامک اعلام کردیم.

او با بیان اینکه برخی دیگر از خبرنگاران هم به موقع به مراکز تحویل کارت مراجعه نکرده بودند، تصریح کرد: کارت بلیت این دسته از خبرنگاران به ایستگاه امام خمینی (ره) بازگردانده شده است و آن‌ها باید به این ایستگاه مراجعه کنند.

پورسید آقایی گفت: تعدادی دیگر از خبرنگاران هم بعد از مهلت مقرر ثبت‌نام کرده‌اند که کار آن‌ها هم در حال انجام است، اما بیشتر موارد مربوط به نقص مدارک است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران تأکید کرد: بر اساس لیست‌های ارسالی رسانه‌ها کارت بلیت‌ صادر کردیم و در صدور کارت بلیت هیچ محدودیت و سهمیه‌ای را تعیین نکردیم.


بیشتر بخوانید: کارت بلیت یک ساله خبرنگاری را با کارت اعتباری ۳۵۰ هزار تومانی تعویض کردند


پورسید آقایی گفت: کسانی که تا کنون هیچ پیامکی دریافت نکرده‌اند، اما مدارک خود را به طور کامل ارسال کرده‌اند به ایستگاه امام خمینی (ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت صدور کارت بلیت برای خبرنگاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار