پورمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

موضوع شفافیت آرا نباید به زمینه اختلاف تبدیل شود

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: بگذارید نمایندگان با بحث‌های جدی خود، مباحث را به نتیجه برسانند و موضوع شفافیت آرا نباید به زمینه اختلاف تبدیل شود.

پورمحمدی

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد دولت در مبارزه با فساد گفت: امیدواریم ما مثبت عمل کنیم که خوشبختانه روند فعلی گرایش روشنی به این سمت دارد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه طبیعی است که خیلی‌ها دردشان بیاید و صدایشان بلند شود، یادآور شد: ما نباید از کار درستی که انجام می‌دهیم نگران باشیم.

او افزود: امیدواریم قوه قضائیه با قاطعیت، دقت، رعایت قوانین، اجرای صحیح عدالت به وظایفه‌اش ادامه دهد و همه ما حمایت می‌کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: مطمئنیم اگر کار خوب انجام دهیم، سر و صداها اثری نخواهد داشت و مهم این است که کارمان را به خوبی و دقیق انجام دهیم؛ مردم این موضوع را خواهند فهمید و حمایت آنها و عنایت خداوند پاسخ غوغاسالاری‌ها، جوسازی‌ها، حملات و تضعیف‌ها را می‌دهد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره مطالب مطرح‌شده توسط فعالان سیاسی پیرامون شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: بگذارید نمایندگان با بحث‌های جدی خود، مباحث را به نتیجه برسانند چراکه این موضوع در حال تبدیل شده به زمینه اختلاف است.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: ما نباید مسائل کشور را سوژه اختلاف و چندگانگی کنیم؛ این موضوع بحث کارشناسی است و باید اجازه دهیم مجلس شورای اسلامی و آنهایی که درگیر کار هستند، بحث‌های جدی و کارشناسی کنند و هرچه اکثریت آنها به مصلحت دیدند تصمیم بگیرند و ما باید از آن پشتیبانی کنیم چراکه راهی جز این نداریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
رای میدیم که نمایندمون به اون چیزی که گفته عمل کنه
ولی نمیدونیم رای نمایندمون چیه!!!!
آخرین اخبار