سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در کنفرانس خبری متهم‌سازی ایران، خود را مضحکه عام و خاص کرد

«ترکی المالکی» با بیان اظهاراتی مضحک درباره حملات پهپادی یمن و نسبت دادن آن به ایران، مایه تمسخر خود شد.

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در کنفرانس خبری متهم‌سازی ایران، خود را مضحکه عام و خاص کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در نمایش دیروز و در کنفرانس خبری متهم سازی جمهوری اسلامی ایران به دست داشتن در حملات پهپادی رزمندگان یمنی به بزرگترین تأسیسات نفتی شرکت آرامکو در شرق عربستان، سخنان مضحکی مطرح کرد و گفت به دلایل امنیتی، نمی‌تواند اطلاعات بیشتری در خصوص حملات (به گفته وی موشکی) در اختیار خبرنگاران قرار دهد.

یکی از خبرنگاران پرسید: «آیا می‌توانید اطلاعاتی درباره این موضوع ارائه کنید که این موشک‌ها از یمن شلیک نشده است؟»

ترکی المالکی گفت: «اطلاعات زیادی برگرفته از تحلیل‌های این موشک‌ها در این حملات و حملات گذشته در اختیار داریم؛ اما به دلایل امنیتی، نمی‌توانیم اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.»

شبکه تلویزیونی المسیره در گزارشی در این خصوص گفت: ترکی المالکی در کنفرانس خبری خود به شدت مغالطه کرد و هیچ گونه سند ملموسی درباره ادعا‌های خود مبنی بر دخالت ایران در عملیات مهم علیه بقیق و خریص ارائه نکرد.

المالکی که در خصوص اظهاراتش دچار سردرگمی شده بود، نتوانست خود و خبرنگاران را متقاعد کند.

گزارشگر این شبکه گزارش داد: سخنگوی ائتلاف متجاوز پس از عملیات مهم نیرو‌های مسلح یمن علیه شاهرگ اقتصادی ریاض، در کنفرانس خبری خود شکست خورد. در حالی که چند ساعت پیش از برگزاری این کنفرانس خبری، چندین خبر فوری مبنی بر فاش کردن نتایج تحقیقات علیه تأسیسات نفت منتشر شد، این کنفرانس در حد و سطح تبلیغات سعودی نبود.

المالکی که خود هم از اظهاراتش متقاعد نشده بود، با نتایجی مبنی بر اینکه عملیات از شمال و با حمایت ایران انجام شد، خبرنگاران را درباره نتایج هالیوودی خود حیرت زده و متحیر کرد، اما هیچ دلیل و مدرکی ارائه نکرد. فقط به دروغ، ادعا و افترا روی آورد.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار