نصف جمعیت این کشور با گوشی همراه بازی می‌کنند!

نتایج یک مطالعه علمی نشان می دهد علاقه به اجرای بازی های موبایلی در چین بسیار زیاد است و نیمی از جمعیت این کشور از تلفن همراه بدین منظور استفاده می کنند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی‌های موسسه کوئست موبایل نشان می‌دهد بازار بازی‌های موبایلی در چین روز به روز در حال گسترش است و در حالی که این بازار در سال ۲۰۱۸ رشد ۱۲.۹ درصدی داشت، شرایط در سال ۲۰۱۹ تغییر کرده است.

نصف جمعیت این کشور با گوشی همراه بازی می‌کنند!

بر همین اساس درآمد حاصل از بازار بازی‌های موبایلی در ماه ژوئن به ۷۷ میلیارد یوآن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۲۱.۵ درصدی نشان می‌دهد. البته باید توجه داشت بازار یادشده در برخی سال‌ها مانند سال ۲۰۱۵ رشدی بیش از ۵۰ درصد را هم تجربه کرد.

در حالی که در دسامبر سال ۲۰۱۸ تعداد کاربران بازی‌های موبایلی چین ۶۲۱ میلیون نفر بود، این رقم در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ به ۶۹۱ میلیون نفر افزایش یافته که حدود نیمی از جمعیت این کشور را شامل می‌شود.

علاقه چینی‌ها به اجرای بازی‌های موبایلی تا بدان حد است که تنها از طریق برنامه گپ موبایلی وی چت بیش از ۳۲۰ نوع بازی تلفن همراه در دسترس علاقمندان قرار دارد. دو سوم کاربران بازی‌های موبایلی را در چین افراد ۱۹ تا ۳۵ ساله تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

نیمی از کشور  چین فقط با گوش همراه بازی می کنند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.