برخی به نام آزادی دست به اقداماتی می زنند که مخالف شرع و اسلام است

استاد حوزه و دانشگاه گفت:برخی به نام آزادی دست به اقداماتی می زنند که مخالف شرع و اسلام است در حالی که معنای آزادی در اسلام و دین اسلامی به معنی انجام تمامی امورات در چارچوب اسلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی استاد حوزه و دانشگاه امروز در جمع عزاداران حسینی ضمن اشاره به ویژگی‌های شیعیان واقعی اظهار داشت: در زندگی شیعیان شرع مقدس باید حرف اول را بزند و بر همین اساس نباید اختلاس، رشوه، ربا و ... در این جامعه وجود داشته باشد.

او ضمن تقدیر از برخورد قاطع اخیر قوه قضائیه در برابر مفسدان اقتصادی افزود: متاسفانه در سال‌های اخیر مفسدان اقتصادی حاشیه امنی داشتند و در تمامی حوزه‌ها به گونه‌های مختلف جولان می‌دادند که به لطف خدا و همت ریاست جدید قوه قضائیه این حاشیه امن از بین رفته است.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه یکی از خلصت‌های مومنان واقعی ایمان است، ابراز داشت: اگر کسی ایمان داشته باشد، رفتار و گفتارش همانند مومنان واقعی است و از دورویی و نفاق نیز دوری می‌کند، اما برخی افراد در ایران اسلامی وجود دارند که دست به دزدی و اختلاس می‌زنند و زمانی که به پای میز محاکمه می‌رسند چادر به سر کرده و یا ریش می‌گذارند.

او با بیان اینکه باور و اعتقاد در زندگی مومنان باید حرف اول را بزند، گفت: انسان باید باور کند که خالقی وجود دارد که روزی، حیات، ممات، بهشت و جهنم دست او است، اما متاسفانه برخی افراد در زبان به این موضوع اشاره می‌کنند، اما در عمل خلاف دین و دستورات خدا و قرآن عمل می‌کند.

صابری اراکی شهید محسن حججی را نمونه واقعی از یک آقازاده دانست و اظهار داشت: مومنان واقعی نه به عنوان، قدرت و مسئولان بلکه باید به خدا توکل کنند چراکه در گذشته برخی افراد دارای قدرت و ثروت بودند، اما امروز از قدرت و ثروت آن‌ها خبری نیست.

او ضمن تاکید بر تحقق شعار سال مبنی بر «رونق تولید» افزود: منظور از رونق تولید عدم خام فروشی است چراکه ارزش افزوده محصولات فراوری شده چندین برابر محصولات خام است؛ چین کشوری کمونیست است، اما ذکرشمار، مهر و حتی کفن تولید و به کشور‌های اسلامی صادرات می‌کند.

استاد حوزه و دانشگاه ضمن انتقاد از عملکرد سیاسی مسئولان در حوزه فرهنگ و آموزش ابراز داشت: برخی به نام آزادی دست به اقداماتی می‌زنند که مخالف شرع و اسلام است در حالی که معنای آزادی در اسلام و دین اسلامی به معنی انجام تمامی امورات در چارچوب اسلام است.

او ضمن اشاره به جنایات اروپا، غرب و آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت: اروپا و آمریکا با کمک دست نشانده خود در منطقه یعنی عربستان سعودی چندین سال است که مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیدند، اما زمانی که یک قاچاقچی مواد مخدر بخواهد در ایران اعدام شود به نام آزادی و دموکراسی تبلیغات گسترده منفی علیه این کشور به راه می‌اندازند.

انتهای پیام/م

 

اقدامات حوزه فرهنگ و آموزش کشور به سیاست آلوده شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.