سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۷۴ میلیارد ریال وام صندوق ضروری به فرهنگیان این ناحیه پرداخت شده است.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه صندوق وام ضروری این ناحیه، تاکنون وام‌های متعددی را به فرهنگیان متقاضی ارائه کرده است، گفت: از فروردین ماه امسال تاکنون، بیش از ۴۶۰ نفر وام ضروری دریافت کرده اند.

او ببا بیان اینکه ۷۴ میلیارد ریال وام ضروری در مدت مذکور پرداخت شده است، افزود: صندوق تعاون وام ضروری با هدف ایجاد رفاه و آسایش خاطر و در جهت فراهم آوردن تسهیلات مالی برای اعضاء تشکیل شده است.

نیسی گمراوی اظهار کرد: این صندوق بزرگت رین و معتبرترین پشتوانه مالی و اعتباری با کم‌ترین زمان و سهل‌ترین راه ممکن برای دریافت وام و رفع مشکلات و نیاز‌های مالی و اقتصادی اعضا است، لذا کارشناسان در خدمت به فرهنگیان فعالیت دو چندان داشته باشند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بیان داشت: بدون تردید شفاف سازی و ارایه گزارش‌های لازم در این مورد علاوه بر آسودگی خاطر اعضا و اعتماد سازی مضاعف، موجب خواهد شد تا آن تعداد از فرهنگیان و یا معلمانی که در این صندوق‌ها عضو نیستند به عضویت آن در آیند.

این مقام مسئول تصریح کرد: عضویت همه فرهنگیان در این صندوق‌های وام ضروری، علاوه بر آنکه توان مالی آن‌ها را افزایش می‌دهد، نقطه اتکای مطمئنی برای معلمان به منظور رفع برخی مشکلات و مسایل اقتصادی و معیشتی آن‌ها خواهد بود.

رئیس هیات امنای صندوق وام ضروری آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز اذعان داشت: صندوق‌های وام ضروری در ادارات آموزش و پرورش محل مناسبی برای فرهنگیان و معلمان هستند تا بتوانند فارغ از شرایط بانکی، از تسهیلات این صندوق‌ها بهر‌مند شوند.

انتهای پیام/گ

پرداخت وام ضروری به فرهنگیان

برچسب ها: فرهنگیان ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.