کلیپ طنزی که کاربران درباره ترس و ذلت عربستان از ایران منتشر کردند

کلیپ طنزی که ترس و وحشت عربستان و اربابش آمریکا را از ایران به تصویر می‌کشد، مورد توجه کاربران عرب زبان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پیش تأسیسات نفتی آرامکوی عربستان توسط پهپاد و موشک‌های کروز حوثی‌های یمن مورد هدف قرار گرفت. عربستان و اربابش آمریکا که هرگز نمی‌توانستند چنین حمله‌ای را از جانب حوثی‌های یمن قبول کنند، بلافاصله انگشت اتهام خود را به سمت ایران نشانه گرفتند. 

به دنبال این اتهامات، مقامات واشنگتن نیز ایران را به مقابله به مثل تهدید کردند و بلافاصله مقامات کشورمان به این تهدید واکنش نشان دادند و اعلام کردند هر حمله‌ای را با قدرت و شدت پاسخ خواهند داد. 

به همین دلیل مقامات آمریکایی با تحریف حرف‌های خود اعلام کردند، منظور آنها حمله به ایران نبوده و باز مانند گذشته دست به دامن تحریم شدند. واکنش شجاعانه مقامات کشورمان سرخوردگی و یأس حاکمان عربستان از اربابشان آمریکا را به دنبال داشت. بلافاصله کاربران عرب زبان دست به ساخت کلیپی زدند که حال و هوای حاکمان عرب و سرخوردگی آنها و همچنین اقتدار ایرانیان را نشان می‌داد. این کلیپ طنز که در فضای مجازی منتشر شده است، مورد توجه کاربران عرب زبان قرار گرفته و در حال بازنشر است. در ادامه می‌توانید این کلیپ را تماشا کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، ایران ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار