آخرین اخبار از تردد زائران در مرز مهران؛ رشد ۴۹ درصدی آمد و شد زوار اربعین

معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: تردد از مرز مهران از ابتدای سال جاری تاکنون به نسبت دوره مشابه سال گذشته از رشد ۴۹ درصدی برخوردار است.

رشد ۴۹ درصدی تردد زائرین از مرز مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ احمد کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام  اظهار کرد: سال گذشته از اول سال تا ۲۵ شهریور یک میلیون و ۴۰۸ هزار و ۹۸۵ نفر از مرز مهران تردد کردند که امسال این میزان به ۲ میلیون و ۱۱۰ هزار و ۲۸۳ نفر رسیده که رشد ۴۹ درصدی را نشان می دهد.

معاون عمرانی استاندار ایلام همچنین به تردد ۹۳ هزار و ۳۲۸ نفر از مرز مهران در دهه اول محرم سال گذشته اشاره و گفت: این میزان در دهه اول محرم سال جاری به ۲۰۴ هزار و ۱۸۶ نفر رسیده که از رشد ۱۱۸ درصدی برخوردار است.


بیشتر بخوانید: پوشش ۶۷۰ کیلومتر از مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه


کرمی از بهبود وضعیت مسیر ایلام به مهران از اربعین سال گذشته تاکنون خبر داد و اضافه کرد انجام یک هزار متر حفاری تونل، ۱۷ کیلومتر از مسیرهای رفت و برگشت ایمن سازی و جداسازی شده و هشت کیلومتر باقیمانده نیز تا اربعین انجام خواهد شد.


وی به موقعیت ممتاز مرز چیلات اشاره و افزود: زیرساخت های این مرز در بیشتر حوزه ها تکمیل و آبرسانی آن نیز در مراحل پایانی است و بدلیل طراحی خوب این مرز یکی از مسیرها خوب است و تلاش ها برای راه اندازی آن ادامه دارد.

کرمی گفت: پیش بینی می شود امسال چهار میلیون زائر از مرز مهران به عتبات عالیات تردد کنند.

 

انتهای پیام/ع

افزایش تردد زائرین از مرز مهران در سال جاری

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.