در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

روایت تئاتری از حماسه‌سازی و دفاع از کیان یک ملت در جنگ جهانی

بازیگر نمایش تاریخی «رگ» از قصه حماسی این اثر نمایشی و اجرای موفقیت آمیز آن گفت.

روایتی تئاتری از حماسه سازی و دفاع از کیان یک ملت در جنگ جهانیبهناز بستان دوست بازیگر نمایش «رگ»، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره متن این اثر نمایشی گفت: این نمایشنامه براساس یک مستند تاریخی و بر مبنای تحقیقات میدانی نوشته شده است.

وی افزود: قصه نمایش «رگ» ۸۰ سال پیش اتفاق افتاده، اما نگاه دقیقی به آن نشده است. این نمایش روایتگر ۴ سرباز مرزی ارس در جنگ جهانی است که با امکانات محدود، در مقابل حمله دشمن می ایستند و کشته می‌شوند.

این بازیگر درباره چگونگی قبول ایفای نقش در این نمایش گفت: ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان نمایش «رگ»، به من پیشنهاد همکاری داد. پس از خواندن این نمایشنامه جذاب به دلیل فضای حماسی، وطنی و ملی تحت تاثیر متن قرار گرفته و با علاقه زیاد قبول کردم در آن بازی کنم. خدا را شکر استقبال مردم تا الان انرژی مثبت زیادی را به تمام عوامل نمایش «رگ» برای اجرای بهتر خود داده است.

این بازیگر درباره همکاری خود با عوامل نمایش «رگ» گفت: این نمایش بی دغدغه‌ترین کار هنری بنده با بهترین عوامل تئاتر در دوران اخیر بود؛ عوامل پشت صحنه آن بسیار حرفه ای، آرام و یکدل بودند.

گفتنی است نمایش «رگ» با بازی برزو ارجمند، وحید آقاپور، بهناز بستان دوست، الهه شه پرست، محسن بهرامی، عرفان ابراهیمی و هلن بهرامی تا ۱۹ مهر در سالن چهار سو تئاترشهر روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.