کالدرون: دیاباته را می خواستم اما باشگاه نتوانست او را جذب کند/ برای شهرآورد سوپرایزی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی با استقلال داریم و برای این بازی هیچ سوپرایزی ندارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: در واقع یک افتخار است که قبل از بازی با استقلال در خدمت شما هستم و یک افتخار است که در این دیدار بین المللی حضور  دارم.

او در ادامه افزود: شهرآورد مهم است و شور و اشتیاق دارم تا در بازی فردا پیروز از زمین خارج  شویم، از زمانی که در لیگ حاضر شدیم، گل‌های کمی به ثمر رساندیم.

کالدرون در خصوص شرایط تیمش بیان کرد: زمان بیشتری نیاز داریم تا به فوتبالی که می‌خواهیم برسیم. به تمام تیم‌های لیگ احترام می‌گذاریم، اما تیم‌های بزرگ باید بازی بهتری از خود به نمایش بگذارند.

او در خصوص سید جلال حسینی کاپیتان سرخپوشان گفت: سید جلال بازیکنی بزرگ و الگوی خوبی محسوب می‌شود. اما در کل باید برای گل زدن بازیسازی بهتری در زمین داشته باشیم و بیشترین مسئولیت برای مهاجمان است.

کالدرون افزود: وقتی تیم بهتر بازی کند می‌توانیم بیشتر گل بزنیم، از زمانی که به ایران آمدم، گفتند استقلال مشکل دارد. این تیم ۷ بازیکن جدید و ۲ بازیکن خارجی گرفته بود که گران بودند، دیاباته را من هم می‌خواستم، اما باشگاه نتوانست آن را جذب کند. جونیور نهمین گزینه من بود و ارزان او را جذب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: کمک کمی به ما شد، اما مدعی ما قهرمانی هستیم، تیم‌ها باید مسئولیت بپذیرند و به داوری اعتراض نکنند.

کالدرون در پایان تصریح کرد:  تیم‌ها زیاد هستند و وزارت باید به همه باشگاه ها کمک کند، برای تیم‌های دیگر بازیکنان خارجی گران هستند و برای ما بازیکنان ارزان قیمت، سوپرایزی ندارم و در شهرآورد هیچ تیمی از قبل برنده نیست. برای همچین بازی سوپرایزی وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bi nam
۱۶:۵۸ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم از همچین مربی که فقط بلده هوچیگری کنه...اخه شما 5تا بازیکن بالای7میلیارد دارین بعدا میگن به ما کمک نمیشه استقلال19خروجی باکیفیت داشت و 9تا بازیکن معمولی گرفت
باشخصیت مثل استرا
Iran (Islamic Republic of)
Bi nam
۱۶:۵۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
قشنگ معلومه با بازی پرسپولیس اشنا شده که حرف های بیهوده میگه اخه ادم خوب دیاباته 2روز قبل ازتو به استقلال مطرح شده آخ از هوچیگری همچین مربی که فقط بلده انتقاد کنه
آخرین اخبار