بسته اخبار حوادث امروز سی‌ام شهریور ۹۸؛

از کشف زمین خواری در دیر تا توقیف کالای قاچاق در بوشهر

مهم‌ترین حوادث امروز (سی‌ام شهریور ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه سی‌ام شهریور ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف زمین خواری میلیاردی در دیر

فرمانده انتظامی شهرستان دیر گفت: دو فقره زمین خواری در این شهرستان کشف و بیش از هفت هزار متر مربع از زمین‌های دولتی به ارزش چهار میلیارد ریال رفع تصرف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف زمین‌های دولتی (منابع طبیعی) در شهر دیر به دست افراد سودجو، گروهی شامل ماموران پلیس آگاهی و نمایندگان اداره منابع طبیعی برای بررسی موضوع و بازدید میدانی، به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد هفت هزار و ۳۵۲ متر مربع از زمین‌های دولتی به ارزش چهار میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دیر بیان کرد: در این زمینه دو متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف محموله ۳ میلیاردی قاچاق در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک محموله دستگاه‌های هواده پرورش میگو که به صورت قاچاق وارد استان شده بود، توقیف شد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی استان در عملیاتی هماهنگ با کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه کامیون بنز در محور گناوه – بوشهر مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده، ۵۰ دستگاه هواده مخصوص استخر پرورش میگو به همراه موتور مربوط ساخت چین کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری دو متهم در این زمینه، عنوان کرد: طبق نظر کارشناس مربوط ارزش تقریبی این محموله ۳ میلیارد ریال است.

سارق محتویات داخل خودرو در جم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان جم از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از محتویات داخل خودرو در شهرستان جم، مأموران پلیس آگاهی یک سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

او بیان کرد: متهم در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.