بسته اخبار حوادث ۳۰ شهریور ماه ۹۸؛

سرعت غیرمجاز حادثه آفرید /انهدام باند سارقان سیم برق با ۴ فقره سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۳۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرعت غیرمجاز حادثه آفرید /انهدام باند سارقان سیم برق با ۴ فقره سرقتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهمترین حوادث امروز شنبه ۳۰ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

سرعت غیرمجاز پژو ۴۰۵ یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال سیستان وبلوچستان  گفت:در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در کیلومتر ۱۰۰ فرعی"کورین" در محور "زاهدان-خاش" بلافاصله واحد گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

او افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

او عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده در پایان با اشاره به دو طرفه بودن اکثر محور‌های شمال استان، از رانندگانی که قصد رانندگی در این محور‌ها را دارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه و احترام به کلیه قوانین راهنمایی و رانندگی سلامت خود و دیگران را تضمین کنند. 

دستگیری سارقان کابل برق در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان سیم برق، با ۴ فقره خبر داد.

سرهنگ حیدرعلی کیخای مقدم گفت: واحد گشت انتظامی کلانتری ۱۱ چابهار هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های شهرستان به ۴ جوان، که در حال آتش زدن کابل‌های مخابراتی بودند مشکوک و بلافاصله وارد عمل شدند.

او  افزود: این افراد که با مشاهده خودروی پلیس، قصد فرار از محل را داشتند با سرعت عمل مأموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به کشف ۱۵۰ متر سیم برق و کابل مخابراتی در محل دستگیری متهمان تصریح کرد: متهمان که توجیهی برای سوزاندن این کابل‌ها نداشتند، پس از انتقال به کلانتری به سرقت کابل‌ها اعتراف و در بازجوئی‌های تکمیلی به ۴ فقره سرقت سیم برق و کابل‌های مخابراتی در شهر چابهار اعتراف کردند.

سرهنگ کیخای مقدم با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: با توجه به خسارات جبران ناپذیری که سارقان سیم برق به اموال عمومی وارد و موجب مختل شدن زندگی مردم می‌شوند، در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف در "سراوان"

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از اجرای طرح ساماندهی صنوف و پلمپ ۴ واحد صنفی متخلف دراین شهرستان خبرداد.

احمد آذرکیش گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح اماکن عمومی و اصناف، جلوگیری از بروز تخلفات و جرایم صنفی، پاکسازی اماکن آلوده و ایجاد امنیت پایدار، طرح کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی و اماکن عمومی این شهرستان توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی اجرا شد.

او  بیان داشت: در همین راستا مأموران نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی به صورت غیر مترقبه از ۲۳ واحد صنفی در سطح شهرستان سراوان بازدید و نسبت به توجیه، ارشاد و آگاه سازی متصدیان واحد‌ها در خصوص رعایت مقررات صنفی اقدام کردند.

او افزود: از این تعداد بازدید، ۴ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین ومقررات پلمپ و برای ۱۲ واحد صنفی دیگر نیز اخطار پلمپ صادرشد.

سرهنگ آذرکیش تخلفات اصلی این واحد‌های صنفی را نداشتن پروانه کسب، رعایت نکردن نکات بهداشتی، عدم رعایت قوانین و مقررات برشمرد و افزود: در صورتی که سایر واحد‌های صنفی در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار