کرمان بر سکوی سوم مسابقات کیوکوشین کاراته اویاما قهرمانی کشور

استان کرمان در مسابقات کیوکوشین کاراته اویاما قهرمانی کشور با کسب ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۴ برنز پس از استان‌های تهران و البرز بر سکوی سوم ایستاد.

شاه خسروی، رئیس سبک کیوکوشین کاراته اویاما جنوب شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: بیست و نهمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته اویامای قهرمانی کشور در سه گروه سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به میزبانی تهران در سالن کبکانیان برگزار شد که پس از یک روز رقابت استان کرمان مقام سوم تیمی را کسب کرد.
او با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۴۸۰ شرکت کننده از سراسر کشور و در سطح بالا برگزار شد، افزود: ۱۸ نفر در رده‌ی سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان از استان کرمان به این مسابقات اعزام شدند که در نهایت موفق به کسب ۴ نشان طلا، ۴ نقره و ۴ برنز شدند.
شاه خسروی تصریح کرد: نفرات برتر هر وزن در آبان ماه سال جاری به مسابقات برون مرزی در کشور ترکیه اعزام می‌شوند.
رئیس سبک کیوکوشین کاراته اویاما جنوب شرق کشور به نفرات برتر این مسابقات اشاره و تصریح کرد: بر این اساس محمد مهدی زاده، ایلیا زندی، آرمان امیر اسماعیلی و ایلیا لطفعلی بر سکوی نخست ایستادند، ابوالفضل رستمی، امیر حسین نگارستانی، محمد صالح ابراهیمی و سید محمد یاسین میرتاج الدینی به مقام دوم دست یافتند و مانی قادری، محمد امین خواجه پور، ابوالفضل رجب زاده و محمد حسن زنجانی هم سوم شدند.

شاه خسروی بیان داشت: در پایان در مجموع  تیمی استان کرمان در مسابقات کیوکوشین کاراته اویاما قهرمانی کشور پس از استان‌های تهران و البرز بر سکوی سوم ایستاد.

انتهای پیام/ب

درخشش کاراته کا‌های کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار