سارقان مسلح احشام در عملیات هوشمندانه پلیس کرمان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری دو سارق مسلح احشام در عملیات هوشمندانه ماموران انتظامی بخش شهداد در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

سارقان مسلح احشام در عملیات هوشمندانه پلیس کرمان دستگیر شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمد رضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در پی خبر سرقت احشام به صورت مسلحانه در شهرستان شهداد و اعلام آن به ماموران انتظامی بخش شهداد شهرستان کرمان، گشت انتظامی در محور شهداد– تکاب به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

اوافزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرد که پس از یک تعقیب و مراقبت نهایتا خودرو متوقف و راننده خودرو به همراه سرنشین آن که یک خانم بود را دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو آن‌ها ۴ راس گوسفند یک قبضه سلاح ساچمه زنی، یک دستگاه شوکر برقی و دو عدد سلاح سرد بزرگ کشف شد.

او با اشاره به دستگیری متهمان در کمتر از ۳ ساعت بیان داشت: یکی از سارقان که سابقه دار و به علت قتل، سرقت موتورسیکلت و خودرو، نزاع و درگیری زندانی فراری بود به همراه همدستش با سرقت خودرو در شهر کرمان نقشه سرقت احشام را در شهداد طراحی کرده بودند که با اقدام به موقع پلیس دستگیر و به ۹ فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به تحویل احشام مسروقه به مالباخته گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/س

سرقت مسلحانه احشام در شهداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار