حزب اراده ملت وارد فاز ستادی انتخابات مجلس شد/ فعالیت انتخاباتی حاما در قالب سازوکار جبهه اصلاح طلبان خواهد بود

جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت روز جمعه ظهر در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای مرکزی حاما/فعالیت حاما در انتخابات در قالب سازوکار جبهه اصلاح طلبان خواهد بود/اسماعیل مختاری رییس ستاد انتخابات حزب اراده ملت شد/حزب اراده ملت وارد فاز ستادی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد حکیمی‌پور دبیرکل حاما در ابتدای جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت که ظهر جمعه در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد، گفت: متاسفانه بعد از حملات نیرو‌های یمنی به تاسیسات نفتی عربستان سعودی و مانور رسانه‌های معاند که بدون سند و مدرک مدعی شده اند این حملات از ایران صورت گرفته کشور تا آستانه درگیری جنگ رفته و فضا بشدت تند شده بود. البته بنده معتقد هستم درگیری نظامی منتفی است، اما جمهوری اسلامی امادگی لازم را برای متجاوزان وجنگ طلبان دارد.

امیدواریم کماکان دیپلماسی فعال ایران حقوق و منافع ملت ایران را در مجامع بین الملل حفظ کرده و همچنان به صلح و ثبات منطقه منجرب شود.

حکیمی پور افزود: ازفرصت حضور دکتر ظریف و رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل برای بیان منافع ملى و صلح جهانی باید استفاده شود. دیپلماسی جمهوری اسلامی کماکان باید کاملا شفاف و مردم کاملا در جزییات این کنشگری بین المللی قرار گیرند. نباید طوری برخورد شود که گویا مردم نامحرم هستند. شفافیت دیپلماسی با مردم به وحدت ملی کمک می‌کند.

حکیمی پور در پایان گفت: با توجه به رویدادهاى اخیر داخلى، منطقه ایى وبین المللى دفترسیاسى حزب بیانیه تحلیلى آماده کرده است که به اطلاع عموم خواهد رسید.

در ادامه جلسه جزییات و نتیجه "مجمع موثرین" حاما (پلنوم) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در طی سومین "مجمع موثرین" بر اساس رای اعضای ارشد حاما تصمیم بر آن شد که حزب اراده ملت در قالب سازوکارجبهه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش آفرینی کند.

دستور بعدی جلسه تعیین رییس ستاد انتخابات بود که با اکثریت آرا دکتر اسماعیل مختاری که پیش از این ریاست دفتر سیاسی را به عهده داشتند با حفظ سمت به عنوان رییس ستاد انتخابات حزب اراده ملت انتخاب شدند.

گفتنی است پس از پایان این جلسه حزب وارد فاز ستادی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار