تساوی شاگردان مهابادی به نفع خوشه طلایی/ علم و ادب تبریز همچنان روی دور باخت/استقلال خوزستان برنده جدال قعرنشین‌ها

هفته ششم لیگ دسته یک با برگزاری ۹ بازی در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته ششم لیگ دسته یک فوتبال کشور، ۹ دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آن‌ها شاگردان مهابادی در تیم فجر سپاسی در دیداری خانگی برابر آرمان گهر سیرجان با تساوی بدون گل متوقف شدند و صدر جدول را به رقیب ساوه‌ای خود تقدیم کردند. فجر سپاسی با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده سوم ایستاد. آرمان گهر نیز با ۴ امتیاز در رده دوازدهم ایستاد.

خوشه طلایی از امتیاز میزبانی خود استفاده کرد و با پیروزی برابر رایکا که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده، ۱۴ امتیازی شد و در پایان هفته ششم و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به مس رفسنجان، در صدر جدول ایستاد. مس رفسنجان هم از لغزش فجر شهید سپاسی نهایت استفاده را برد و تیم علم و ادب تبریز را در دیداری خانگی شکست داد تا به رده دوم جدول برسد. علم و ادب نیز بدون امتیاز و با رکورد ۱۰۰ درصد باخت در بازی‌های این فصل، همچنان در قعر جدول قرار دارد.


بیشتر بخوانید: ۸ تیم در انتظار لغزش شاگردان مهابادی/ تقابل نیروی زمینی و استقلال خوزستان برای فرار از منطقه خطر


نود ارومیه نیز برابر قشقایی شیراز که پس از استعفای عنایتی هم نتایج خوبی کسب نکرده، با یک گل به پیروزی رسید تا با ۱۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول بایستد.  

تیم‌های بادران تهران، گل ریحان البرز و آلومینیوم اراک نیز با نتایجی که در این هفته کسب کردند ۱۲ امتیازی شدند و در رده‌های پنجم تا هفتم جدول جای گرفتند.

همچنین ملوان در دیداری خارج از خانه برابر مس کرمان با نتیجه ۱-۳ شکست خورد تا دومین شکست احمدزاده روی نیمکت سرمربیگری این تیم بحران زده رقم بخورد.


بیشتر بخوانید: نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ یکی


جدال قعر نشینان‌ها میان استقلال خوزستان و نیروی زمینی با پیروزی ۱-۳ آبی پوشان پایان یافت تا تیم جنوبی نخستین پیروزی و ۳ امتیاز خود در فصل جدید را در هفته ششم و در دیداری خانگی کسب کند.

نتایج بازی های هفته ششم لیگ آزادگان به شرح ذیل است:

فجر سپاسی ۰ - ۰ آرمان گهر

نود ارومیه ۱ - ۰ قشقایی شیراز

مس کرمان ۳ - ۱ ملوان

گل ریحان البرز ۳ - ۰ داماش گیلان

مس رفسنجان ۱ - ۰ شهرداری تبریز

بادران تهران ۲ - ۲ سرخپوشان پاکدشت

خوشه طلایی ساوه ۲ - ۱ رایکا بابل

سپیدرود رشت ۰ - ۰ آلومینیوم اراک

استقلال خوزستان ۳ - ۱ نیروی زمینی 

انتهای پیام/

نتایج بازی های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار