رضاوند: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد/ به استراماچونی زمان بدهید/ هواداران از ما حمایت کنند

بازیکن استقلال گفت: امیدوارم هواداران امروز از ما حمایت کنند تا ما برنده دربی باشیم.

رضاوند: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد/ به استراماچونی زمان بدهید/ هواداران از ما حمایت کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آرش رضاوند در آستانه شهرآورد ۹۰ گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌ها انگیزه بالایی دارند و امیدوارم در بازی فردا جوانمردانه بازی کنیم و برنده دیدار دربی ما باشیم.

او ادامه داد: استقلال تغییرات زیادی داشته و بازیکنان بسیاری از این تیم رفتند وبازبکتان جوان به تیم اضافه شدند و هماهنگی نیاز به زمان دارد و امیدوارم هر چه بیشتر از لیگ می‌گذارد هماهنگ‌تر شویم.

رضاوند بیان کرد: در هفته اخیر بد بازی نکردیم و فقط امتیاز نگرفتیم و البته داوری هم می‌توانست در نتایج ما تاثیر گذار باشد، به ویژه بازی آخر پنالتی ما اگر گرفته می‌شد، می‌بردیم و این بد شانسی است.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: دربی به نتایج قبلی ما ارتباطی ندارد و این بازی خاص است و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

رضاوند افزود: استراماچونی مربی جوانی است و در اینتر میلان حضور داشته و انگیزه زیادی به تیم داده است و تمریناتی که می‌دهد بسیار خوب است، او نیز همانند ما تازه به استقلال اضافه شده و زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شود.

امیدوارم به سرمربی زمان داده شود تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رضاوند پیش از دربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار