استاندار خراسان رضوی:

زمینه سرمایه گذاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است

استاندار خراسان رضوی گفت:فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف باید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

زمینه سرمایه گزاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است/اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌رضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم هم‌اندیشی و رونمایی از پوستر اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گزاری استان که در محل هتل پارس مشهد برگزار شد، با بیان اینکه باید از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای حضور در این اجلاس دعوت شود، گفت: ایرانیان شرافتمندی در خارج حضور دارند که به کشور خود عشق می‌ورزند و علاقمند هستند تا در مکان‌های مطمئن سرمایه گزاری کنند.

او با بیان اینکه زمینه سرمایه گزاری سودآور در خراسان رضوی فراهم است، تصریح کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف باید در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امیدوارم این اجلاس در شأن خراسان رضوی برگزار شود، گفت: خراسان رضوی علاوه بر میزبانی از ۳۰ میلیون زائر در سال، به برکت وجود شریف امام رضا (ع) مورد توجه همه عالمیان است، بنابراین تلاش می‌کنیم تا این اجلاس با حضور مقامات عالی نظام برگزار شود.

رزم حسینی افزود: در حال فراهم کردن مقدمات حضور رئیس جمهور در این اجلاس هستیم چراکه ایشان برای حضور در این برنامه ابراز علاقمندی کرده اند.
 
انتهای پیام//ج.ر
 
 

اجلاس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری استان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.