برگزاری رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

رژه یگان‌های نیرو‌های مسلح خوزستان در اهواز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همزمان با آغاز نخستین روز از هفته دفاع مقدس، یگان‌های نیرو‌های مسلح خوزستان در اهواز با برپایی رژه حماسی همزمان با سراسر کشور، اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

این مراسم که در در منطقه کیانشهر برپا شد یگان‌های موتوری و پیاده نظام نیرو‌های مسلح و بسیج از مقابل جایگاه ویژه با سبک‌های مختلف کلاسیک و حماسی رژه رفتند.

همچنین در این آیین نظامی، گروه‌های نمونه رزمی و پرچم، یگان‌های بسیج و گردان‌های مختلف سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و یگان‌های موتوری و خودرویی از مقابل جایگاه عبور کرده و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

روز یکشنبه با عنوان قدرت، توانمندی و اقتدار نیرو‌های مسلح، روز دوشنبه دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان، روز سه شنبه  رونق تولید، حمایت مردمی و خود باوری، روز چهارشنبه بصیرت، دشمن شناسی، ولایتمداری و دفاع همه‌جانبه، روز پنجشنبه شهیدان، جانبازان، آزادگان و فخرآفرینان، روز جمعه معنویت، وحدت ملی، خانواده و ورزش همگانی، روز شنبه رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران و روز یکشنبه با عنوان فرماندهان، پیشکسوتان و مسئولان نامگذاری شده است.

در طول هفته دفاع مقدس ۳هزار و ۱۶۵ ویژه برنامه در سراسر استان برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها برگزاری یادواره شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریورماه در اهواز است.

انتهای پیام/م

رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد

 

برچسب ها: سپاه ، هفته دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.