مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد؛

آماده سازی۲۵۰۰ سرویس مدرسه برای خدمت به۲۳ هزار دانش آموز قمی

عزتی گفت:۲۵۰۰ خودرو برای روزانه ۵ هزار سرویس مدرسه آماده سازی شده است‏ و۲۳هزار دانش آموز از خدمات سرویس مدارس استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مرتضی عزتی مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اقدامات تاکسیرانی در آستانه بازگشایی مدارس گفت: برای سال تحصیلی جدید ۲۵۰۰ خودرو برای روزانه ۵ هزار سرویس مدرسه آماده سازی شده است‏ و پیش بینی می‌شود امسال ۲۳ هزار دانش آموز از خدمات سرویس مدارس استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم با بیان اینکه ۱۴ شرکت خصوصی از سوی تاکسیرانی به آموزش و پرورش معرفی شده است، تصریح کرد: نرخ سرویس مدارس امسال افزایش قیمت داشته است که بستگی به مسافت طی شده دارد، از ۳ تا ۷ کیلومتر نرخ دریافتی ۱۰ درصد و بالای ۷ کیلومتر ۵ درصد به این مبالغ اضافه می‌شود. علاوه بر اینکه تاکسیرانی و سرویس مدارس هیچ پولی از خانواده‌ها دریافت نمی‌کنند و آموزش و پرورش طرف قرار داد با خانواده‌ها است.

عزتی همچنین به تخصیص کد شناسایی آنلاین به خودرو‌های سرویس مدارس اشاره کرد و افزود: این کد‌ها روی شیشه جلوی سرویس مدارس نصب می‌شود که خانواده‌ها‏، پلیس راهور و مأموران نظارت تاکسیرانی می‌توانند از طریق این کد به مشخصات ثبت شده راننده سرویس دسترسی داشته باشند.

او به بحث سرویس مدارس در روستا‌ها و شهر‌های قم اشاره کرد و ادامه داد: اگر با مجموعه‌های مربوطه به توافق برسیم می‌توانیم با مسئولان روستا‌ها و شهر‌های اقماری برای سرویس مدارس همکاری کنیم.

انتهای پیام/ح

جابجایی ۲۳ هزار دانش‌آموز توسط ۲۵۰۰ سرویس مدرسه در قم

برچسب ها: تاکسیرانی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار