افتتاح تالار اختصاصی بورس در جهرم

تالار اختصاصی بورس با حضور مسئولان کشوری در جهرم افتتاح شد.

افتتاح تالار اختصاصی بورس در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر کارگزاری آگاه فارس گفت: همایش سرمایه گذاری در بازار بورس با حضور رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور و سرافراز مدیرعامل کارگزاری آگاه در جهرم برگزار شد.

محمدیان افزود: همزمان با این همایش تالار اختصاصی بورس (کارگزاری آگاه) در جهرم افتتاح شد که تمامی خدمات این شعبه از جمله اخذ کد بورسی (کد معاملاتی) و آموزش جهت فعالیت در بازار بورس به صورت رایگان به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه این افراد به مرکز استان نیست.

نماینده مردم شهرستان جهرم نیز در این همایش گفت: بازار بورس و سرمایه فرصت مناسبی برای مشارکت مردم در پروژه‌های کشور است و افراد باید آگاهانه و با آموزش دقیق و جامع ورود به این بازار شوند.

رضایی افزود: خرمای شاهانی جهرم که یکی از مرغوب‌ترین ارقام خرما در دنیاست می‌تواند وارد بازار بورس شود تا از طریق این بازار این محصول، بیش از پیش به مردم داخل و خارج کشور معرفی شود.

او گفت: منابع مالی بندر خشک جهرم نیز می‌تواند از طریق بازار بورس تامین شود.

در ادامه این برنامه محمدی رئیس سازمان بورس کشور گفت: علاقه‌مندان ورود به بازار بورس در صورت نداشتن اطلاعات کافی ابتدا از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری وارد بورس شوند و جهت کسب اطلاعات آموزشی نیز به سایت‌ها و کارگزاری‌های تحت نظارت سازمان بورس مراجعه کنند.

در این همایش سرافراز مدیرعامل کارگزاری آگاه بیان کرد: هدف این کارگزاری ارائه خدمات و آموزش‌های رایگان به علاقه‌مندان جهت حضور در بازار بورس است.
انتهای پیام/م

افتتاح تالار اختصاصی بورس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۴:۳۳ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
بی زحمت ادرس دفتری کارگزاری چیزی رو بذارید خب..
شماره ای صفحه اینستاگرامی چیزی باشه هم بد نیست
آخرین اخبار