نصیرزاده: از خطیبی حمایت می‎کنیم، اما کادرفنی باید تقویت شود/ حامد لک دروازه ‎بان خوب، ولی بدشانسی است!

هوشنگ نصیرزاده، سرپرست باشگاه ماشین‎سازی تبریز گفت: همچنان نیاز به فرصت بیشتری داریم تا ۹ بازیکن جدید با شرایط باشگاه کنار بیایند و تیم بهتری شویم.

نصیرزاده: از خطیبی حمایت می‎کنیم، اما کادرفنی باید تقویت شود/ حامد لک دروازه‎بان خوب، ولی بدشانسی است!به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  هوشنگ نصیرزاده در خصوص شکست ۶ بر ۲ تیم تحت مدیریتش مقابل پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خودمان هم از این شکست غمگین و ناراحتیم، اما در فوتبال این اتفاقات رقم می‎خورد. جمعه، روز خوبی برای ما نبود و باید به فکر جبران این نتیجه باشیم.

وی افزود: تیم ما نسبت به فصل قبل با ۹ تغییر در ترکیب اصلی خود مواجه شده که برای رسیدن به شرایط عادی، نیازمند زمان بیشتری هستیم. پرسپولیس به این علت در فصل قبل قهرمان شد که دو دوره، پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته ماند. این موضوع سبب شد تا بازیکنان به صورت طولانی در کنار هم بازی کنند و هماهنگ شوند. در بین فوتبالی‎ها این اصطلاح وجود دارد که می‎گویند اگر بازیکنان یک تیم، دو سال کنار هم باشند، دیگر به مربی احتیاج ندارند. ما هم نیاز به فرصت بیشتری داریم تا ۹ بازیکن جدید با شرایط باشگاه کنار بیایند و تیم بهتری شویم.

از سرپرست باشگاه ماشین‎سازی در خصوص آینده رسول خطیبی روی نیمکت این تیم پرسیدیم که گفت: از این مربی جوان حمایت می‎کنیم. در اداره باشگاه، نباید اقدام به تصمیم‎گیری سریع و هیجانی کرد. خطیبی مربی خوب و حرفه‎ای است و ما هم می‎دانیم که برد و باخت در فوتبال وجود دارد. همین پیکان که ۶ گل به ما زد، در برهه‎ای از فصل قبل مدام شکست می‎خورد، ولی در هفته‎های پایانی به خودش آمد و نتایج خوبی گرفت. فرکی کارش را بلد بود و زمان برای پیاده‎سازی تفکراتش داشت. ما هم از خطیبی حمایت می‎کنیم، اما برای آن که بتواند از شرایط فعلی عبور کند، به فکر تقویت نیمکت تیم هستیم.

نصیرزاده تصریح کرد: حامد لک، دروازه بان خوبی است، اما باید قبول کنیم روز بدی را پشت سر گذاشت. او از فیزیک مناسب و قابلیت‎های فنی زیادی بهره می‎برد، ولی بازیکن بدشانسی هم هست. گل‎های بدی که دریافت کردیم، بخشی از مشکل ما بود. بخش دیگر به کاهش تعداد مهاجمان گلزنی ایرانی برمی‎گردد. در حال حاضر همه تیم‎ها با این مشکل مواجه هستند و مجبوریم به سمت جذب مهاجمان خارجی برویم.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه به دنبال جذب بازیکن خارجی برای حضور در خط حمله است، عنوان کرد: بله، در حال حاضر دو مهاجم برزیلی را مدنظر داریم، اما تا وقتی کادرفنی آن‌ها را تائید نکرده و در تست‎های فنی شرکت نکنند، نمی‎توانند به لیست‎مان اضافه شوند. به هر حال دنبال تقویت تیم هستیم تا به روند خوب نتیجه‎گیری برگردیم.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.