ساماندهی ۸۰۰ دستگاه خودرو برای سرویس مدارس

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان گفت: ۸۰۰ دستگاه خودرو برای جا به جایی دانش آموزان از خانه به مدرسه و مسیر برگشت در شهر آبادان ساماندهی شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا بازفت سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان روز یکشنبه گفت: ۸۰۰ دستگاه خودرو با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان آبادان در قالب هشت شرکت پیمانکاری برای سرویس رفت و آمد دانش‌آموزان آبادانی ساماندهی شدند.

او از  انجام تست سلامت روانی رانندگان سرویس های مدارس برای نخستین بار در آبادان اشاره کرد افزود:رانندگی سرویس مدارس ملزم به ارائه تائیدیه بهداشتی هستند .

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان از والدین دانش آموزان خواست با سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش برای نظارت و اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس همکاری کنند.

بازفت هدف از اجرای طرح ساماندهی سرویس مدارس را شفاف سازی ، رصد وسایل نقلیه فعال در سرویس‌ دانش‌آموزی و حفظ امنیت دانش آموزان عنوان کرد و افزود:مدارس ملزم به استفاده از سرویس های مورد تایید سازمان تاکسیرانی می باشند.

اوگفت:انتظار داریم خانواده‌ها ، سازمان تاکسیرانی شهرداری آبادان و مدارس در اجرای هر چه بهتر طرح ساماندهی سرویس م دارس همکاری کنند تا دانش آموزان در امنیت هر چه بیشتر در مسیر خانه تا مدرسه و برگشت تردد کنند.

بر اساس مصوبه شورای ترافیک آبادان استفاده از تاکسی های درون شهری برای سرویس مدارس ممنوع است.

یک هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی در شهر آبادان فعالیت می کنند.

۳۶۱ واحد آموزشی شامل یکهزار و ۸۵۸ کلاس درس برای تحصیل ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش آموز آبادانی آماده شده اند.

انتهای پیام/ د

ساماندهی خودروها برای جا به جایی دانش آموزان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.