احسان پور: به المپیک فکر می‌کنم/ قسمت شد امروز به مدال برنز جهان برسم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: اصلا دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم و فقط به فکر المپیک هستم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام احسان پور در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در وزن ۶۱ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۳ رجب توپال دارنده مدال برنز اروپا از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ از سد احمدنبی گوارزاتیلوف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. احسان پور در این مرحله در یک کشتی پایاپای با نتیجه ۲ بر ۲ مغلوب ماگومدرسول ادریس اف قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار مقابل رحمان اف از ازبکستان ۸ بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

بهنام احسان پور درباره کسب مدال برنزش و اتفاقاتی که باعث شد مدتی از کشتی دور باشد گفت: دوست ندارم درباره گذشته صحبت کنم. تمام هدفم این است پس از بازگشت به ایران و استراحت برای المپیک کار را شروع کنم.

وی تصریح کرد: برای المپیک توکیو حتما تغییر وزن خواهم داد و با همه وجود تلاش می‌کنم تا ابتدا به دوبنده تیم ملی برسم و با برنامه ریزی در این میدان بزرگ شرکت کنم.

قهرمان آسیا با بیان اینکه اصلا به گذشته فکر نمی‌کند تاکید کرد: مدتی اصلا تمرین کشتی نداشتم و فکر نمی‌کردم بتوانم بار دیگر به میادین برگردم، اما قسمت بود و خدا کمک کرد که من امروز اینجا باشم و به مدال برنز جهان برسم.


بیشتر بخوانید:

حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان شد

عنوان سومی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان


انتهای پیام/

صحبت‌های احسان پور پس از کسب مدال برنز جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار