منافی :

دربی بار فنی بالایی نداشت/ کالدرون با هوش‌تر از استراماچونی بود

جواد منافی پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازی بار فنی بالایی نداشت و موقعیت‌ خاصی رو دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد.

دربی بار فنی بالایی نداشت/ کالدرون با هوش‌تر از استراماچونی بودبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  جواد منافی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۹۰ اظهار داشت: بازی بار فنی بالایی نداشت و موقعیت‌ زیادی روی دروازه‌های دو تیم ایجاد نشد، دو تیم بیشتر سعی کردند با یکدیگر درگیر شوند. تماشاگرانی که در داخل استادیوم و پای گیرنده‌های تلویزیونی بودند بازی خوبی را تماشا نکردند.

وی ادامه داد: نقطه عطف این دیدار مهار پنالتی علی کریمی توسط بیرانوند بود که کمک کرد تیم پرسپولیس به مشکل برنخورد و در ادامه با آرامش بیشتری برای پیروزی تلاش کند. از آنجایی که حساسیت‌ها بالا بود و درگیری بین بازیکنان دو تیم زیاد بود باعث شد تماشاگران تحریک شوند و شروع به سنگ‌پرانی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال تصریح کرد: دو تیم روند خوبی را در این دیدار نداشتند و آمده بودند که شکست نخورند. به نظرم کالدرون مقداری با هوش‌تر از استراماچونی عمل کرد. تعویض‌هایی که کالدرون انجام داد نشان از هوش و ذکاوت سرمربی پرسپولیس داشت. خوشحالم تیم محبوبم برنده دربی شد و امیدوارم در بازی آینده خود مقابل سپاهان نیز با تمرکز بالا به میدان بروند تا مانند این دیدار سه امتیاز را کسب کنند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار