درخشان: جونیور حتی پاس دادن هم بلد نیست

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «علیرضا بیرانوند» با مهار پنالتی استقلال به ستاره زمین تبدیل شد و توانست سه امتیاز شیرین را به حساب پرسپولیس واریز کند اما خرید برزیلی این تیم حتی پاس دادن هم بلد نیست.

درخشان: جونیور حتی پاس دادن هم بلد نیستبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید درخشان روز یکشنبه در خصوص برد پرسپولیس در شهرآورد پایتخت اظهار داشت: برخلاف انتظار شهرآورد بدی را مشاهده نکردیم اما می‌شد این مسابقه با سرعت بالاتری برگزار شود؛ مربیان خارجی کمی ترسو بازی کردند.

وی ادامه داد: پرسپولیس این بازی را به خاطر بازیکنان با تجربه خود برد اما در مجموع انتظار از پرسپولیس بالاتر است و منتظر هستیم تا تیم «گابریل کالدرون» بازی متفاوت‌تری را ارائه کند.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه داور کنترل این بازی را از دست داد و بازی پربرخورد شد. بازیکنان باید بدانند این شیوه هیچ کمکی به پیشرفت فوتبال ایران نمی‌کند.

کاپیتان اسبق تیم پرسپولیس با اشاره به بهترین بازیکن شهرآورد اظهار داشت: بیرانوند باز هم ستاره مسابقه بود و سرنوشت بازی را رقم بزند.

وی با انتقاد از عملکرد جونیور تصریح کرد: از معمولی هم کمتر است و امیدوارم در نیم‌فصل او را از ترکیب خارج و فرد جدیدی را جایگزین کنند. این بازیکن حتی توان ارسال پاس‌های ساده را هم ندارد و خرید خوبی برای پرسپولیس نبود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، شهرآورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار