شمس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پیروزی‌های تیم ملی فوتسال باید تداوم داشته باشد/ پرسپولیس روی حادثه به گل رسید/ استخدام مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال اشتباه بود

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی در رقابت‌های آستاراخان تداوم داشته باشد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی فوتسال در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان روسیه گفت: تقابل دیروز تیم ملی برابر قزاقستان یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و کمتر کسی فکر می‌کرد که تیم ملی بتواند پیروز این مسابقه شود، زیرا قزاقستان در ترکیب خود از بازیکنان برزیلی فوق العاده‌ای استفاده می‌کند.

پیروزی‌های تیم ملی باید تداوم داشته باشد

او افزود: دروازه بان قزاقستان یکی از بهترین دروازه‌بانان دنیا است. با تلاش و همت بازیکنان توانستیم تیم قدرتمند قزاقستان را شکست دهیم. من امیدوارم که این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم نتایجی که تیم‌های ملی و باشگاهی ما در این مدت در رقابت‌های آسیایی و جام باشگاه‌های جهان کسب کردند را جبران کنیم.

آذربایجان و روسیه ۲ تیم قدرتمند فوتسال جهان هستند

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی با تیم‌های ملی جمهوری آذربایجان و روسیه هم گفت: تیم ملی جمهوری آذربایجان اخیراً ۲ بازیکن برزیلی به ترکیب خود اضافه کرده است. آن‌ها پیش از این در تیم خود ۶ بازیکن برزیلی داشتند و این نشان می‌دهد که آذربایجان هم تیم قدرتمندی است. تیم ملی روسیه هم با بازیکنان جوان خود به این رقابت‌ها آمده است. تیم ملی روسیه در حال پشتوانه سازی برای ساخت یک تیم قدرتمند در رقابت‌های جام جهانی است.


بیشتر بخوانید: ایران ۲ – قزاقستان ۱ / تیم ملی فوتسال کار خود را با برد آغاز کرد

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که آیا بهتر نبود ما در این تورنمنت از بازیکنان جوان استفاده می‌کردیم گفت: به هیچ عنوان. بازیکنان تیم ملی باید تا چند ماه آینده در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کنند که ۵ تیم اول این مسابقات به جام جهانی صعود می‌کنند. کادر فنی کار بسیار درستی کرد، زیرا ما باید با تمام توان و هماهنگی وارد رقابت‌های آسیایی شویم.

بازگشت توکلی به تیم ملی خبر خوبی بود

او درباره بازگشت فرهاد توکلی به تیم ملی گفت: بازگشت توکلی به تیم ملی یک خبر نوید بخشی بود که به ما داده شد. دیدیم وقتی این بازیکن بازگشت موفق شد در بازی با قزاقستان برای تیم ملی گلزنی کند. امیدوارم توکلی در بازی‌های آینده هم موفق و پیروز باشد.

شمس ادامه داد: به غیر از فرهاد توکلی در تیم ملی بازیکنانی مثل اصغر حسن زاده، حسین طیبی و احمد اسماعبل پور را داریم که هر کدام می‌توانند تیم ملی را در رقابت‌های مهم کمک کنند. امیدوارم که با این بازیکنان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی پیروز باشیم.

کمیته فوتسال حمایت خوبی را از تیم ملی کرده است

سرمربی سابق تیم ملی درباره حمایت کمیته فوتسال از تیم ملی گفت: فوتسال ملی ما اکنون در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. کمیته فوتسال در این مدت حمایت خوبی از تیم ملی کرده و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب تیم ملی را در رسیدن به اهداف خود کمک کرده است.

لیگ در نیم فصل از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بود

شمس گفت: با توجه به اینکه برخی از بازیکن ما که در خارج از کشور بازی می‌کردند مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر کیفیت بسیار پایینی داشت. تیم‌های سن ایچ ساوه، فرش آرا مشهد، ستارگان وارمین و همچنین سوهان محمد سیما از تیم‌های بسیار خوبی بودند که در نیم فصل عملکرد عالی از خود نشان دادند.


بیشتر بخوانید: ناظم الشریعه: این پیروزی را تقدیم پرهیزکار می‌کنم


امسال ۲ شگفتی خواهیم داشت

او گفت: گیتی پسند و مس سونگون همیشه مدعی اصلی قهرمانی بودند و ما در سال‌های گذشته فقط می‌دیدیم که قهرمانی بین این ۲ تیم رد و بدل می‌شد. در این فصل به نسبت سال‌های گذشته که یک شگفتی در لیگ برتر داشتیم ممکن است در این فصل چندین شگفتی به وجود بیاید. امیدوارم که رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم جذاب‌تر و بهتر برگزار شود.

پرسپولیس روی حادثه به گل رسید

شمس درباره بازی ۲ تیم استقلال و پرسولیس گفت: بازی این ۲ تیم از لحاظ بار فنی خاصی نداشت و بیشتر ۲ تیم به بازی درگیرانه روی آورده بودند. تیم پرسپولیس روی یک حادثه موفق به گلزنی شد.


بیشتر بخوانید: فوتسال ایران اول آسیا و سوم جهان باقی ماند


آوردن مربی خارجی اشتباه بود

او گفت: آوردن مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان اشتباه بود. ما می‌توانستیم به جای دادن پول به مربی خارجی تجهیزات مناسبی را برای تیم ملی فراهم کنیم. همچنین می‌توانستیم بازی‌های تدارکاتی بزرگی را هم برای تیم ملی در نظر بگیریم و امیدوارم که تیم ملی در ادامه راه موفق باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
اگر مربی خارجی نمیاوردیم هم این پول اصلا به فدراسیون داده نمیشد که بخواد خرج جایی بشه الان تیم امید که مربیش کرانچار بود رو عوض کردند پولش خرج تیم امید شدیا اردوهاش الان داره یکی یکی کنسل میشه؟ شک نکنید وقتی مربی خارجیه به خاطر حفظ آبرو هم که شده هم پول مربی رو میدند هم امکانات براش فراهم میکنند . دوره قبل از کیروش که مربی داخلی بود چه امکانات خاصی به فوتبال ما اضافه شد؟ هر چیم که اضافه شد به خاطر فشار های کیروش خارجی بود
آخرین اخبار