خبر خوش عضو شورای شهر تهران برای معلولان/ اختصاص یارانه‌های حذفی به افراد دارای معلول

نژادبهرام درباره اختصاص بخشی از یارانه‌های حذفی به افراد دارای معلولیت توضیحاتی داد.

خبر خوش عضو شورای شهر تهران برای معلولان/ اختصاص یارانه‌های حذفی به افراد دارای معلولبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در نشست بررسی چالش‌های شهری معلولان درباره مناسب سازی معابر شهر برای معلولان اظهار کرد: افرادی که در ستاد مناسب سازی هستند دغدغه و نگرانی شورای شهر درخصوص مناسب سازی معابر شهر برای معلولان را می‌دانند.

نژاد بهرام بیان کرد: محدودیت منابع و شتاب برای تردد در شهر داریم که قابل شمارش نیست و به دلیل شدت مشکل و امکانات محدود در تمامی بخش‌ها اولویت بندی کردیم.

او افزود:  هدف ما از مناسب سازی معابر شهری علاوه بر معلولان، سالمندان، کودکان، زنان باردار و مادرانی که کودکان خود را در آغوش می‌گیرند نیز هست، چراکه تردد در سطح شهر برای تمامی این افراد چالش هایی را به وجود آورده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی مترو در تهران طی دو دهه گذشته گفت: برخی از ایستگاه‌های مترو شرایط لازم برای نصب آسانسور و پله برقی را نداشتند.

نژادبهرام اضافه کرد: در حال حاضر احداث هیچ پروژه‌ای در ایستگاه‌های مترو بدون وجود ابزار لازم مثل آسانسور و پله برقی انجام نمی‌شود تا تمامی ایستگاه‌های متروی جدید مجهز ساخته شوند.


بیشتر بخوانید: موافقت جهانگیری مبنی بر اختصاص یارانه‌های حذفی به معلولان


او گفت: من در صحبت‌های قبلی‌ام گفته‌ام، چون منابع کافی برای مناسب سازی تمامی ایستگاه‌های ساخته شده مترو در گذشته را نداریم، می‌توانیم چند ایستگاه مترو را برای افراد خاص مناسب سازی کنیم تا حداقل با این منابع محدود چند ایستگاه مناسب سازی شود.

عضو شورای شهر بیان کرد: ۲۰۰ هزار یارانه خانوار‌های دهک بالا حذف شده است و خبر خوشی هم برای جامعه معلولان دارم، امروز معاون اول رئیس جمهور در صفحه توییتر خود خبر داد که این یارانه‌ها به معلولان تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/

توضیحات نژادبهرام درباره مناسب سازی ایستگاه‌های مترو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار