افتتاح بزرگترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور

عصر امروز و با حضور مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بزرگترین مرکز توزیع دارو و مواد غذایی در غرب کشور افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد مخبردزفولی دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سفری ۲ روزه به کرمانشاه وارد این استان شد و قبل از آغاز برنامه هایش به گلزار شهدای کرمانشاه رفت و در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دومین برنامه مخبردزفولی، افتتاح و بهره‌برداری از یک هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی و یک هزار و ۵۶۰ پروژه عمرانی برکت در مناطق محروم، به‌ویژه در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بود.

بزرگ‌ترین و مجهزترین مرکز توزیع دارو و موادغذایی در غرب کشور توسط دبیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افتتاح شد که برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز بزرگ توزیع دارو و موادغذایی ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

آغاز به‌کار این مرکز، ایجاد اشتغال برای ۲۵۰ نفر را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم در پی خواهد داشت.

 بهره‌برداری از یک هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با پوشش ۳۷۷ روستا در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته ۱۴ شهرستان استان کرمانشاه، شامل اسلام‌آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل ذهاب، سنقر، صحنه، قصرشیرین، گیلانغرب، هرسین، کرمانشاه و کنگاور از مهم‌ترین برنامه‌های سفر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمانشاه بود.

آغاز به‌کار یک هزار و ۳۰۰ طرح اشتغال‌زایی مذکور با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۷۲ میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای سه هزار و ۶۴۰ نفر را در پی خواهد داشت.

 بخش قابل‌توجهی از این طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق زلزله‌زده به اجرا در آمده، که ۳۱۵ مورد از این طرح‌ها به زنان سرپرست خانوار اختصاص دارد.

اهدای هفت هزار بسته کیف و نوشت‌افزار ایرانی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار، اهدای ۱۵۰ بسته لوازم خانگی ایرانی به خانواده‌های مناطق سیل‌زده، اهدای ۱۰۰ دستگاه ویلچر به معلولان مناطق کم‌برخوردار با مشارکت سازمان بهزیستی، اعطای ۵۰۰ فقره وام ازدواج به زوج‌های مناطق محروم، اهدای ۳۰ دست جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم‌برخوردار و تجهیز ۲۰ خانه ورزشی احسان، دیگر برنامه‌های سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمانشاه را تشکیل داد.

این طرح‌ها مربوط به اقدامات اجتماعی و حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در این سفر اجرایی شدند.

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم‌چنین در اولین روز از سفر به استان کرمانشاه به شهرستان روانسر سفر کرد و با حضور در منزل شهید «هاشم عظیمی» ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون جانشفانی شهدا و ایثارگران دانست.

مخبردزفولی از واحد کشاورزی دام‌داری ۲ هزار رأسی پرورش گاو شیری کاوات روانسر از طرح‌های مشارکتی و توانمندسازی اقتصادی برکت در شهرستان روانسر بازدید کرد و مرحله توسعه‌ای این واحد دامی صنعتی با سرمایه‌گذاری ۳۸۰ میلیارد ریال و اشتغال‌آفرینی برای ۳۲۵ نفر عملیاتی شد.

افتتاح مدرسه نصر شهرستان سرپل ذهاب و بازدید از مرکز نوآوری پارک علم و فناوری کرمانشاه دیگر برنامه‌های روز دوم سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان کرمانشاه است.

 

 

انتهای پیام/د

مرکز توزیع دارو افتتاح شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.