انصاری‌فرد: شیطنت استقلالی‌ها در شهرآورد را به حسن‌زاده گزارش می‌دهم/ برخی‌ها از چهارمین قهرمانی پرسپولیس جلوگیری می‌کنند/سیدجلال به بازی با سپاهان نمی‌رسد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اتفاقات بازی شهرآورد توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران در خصوص حواشی رخ داده در دیدار شهرآورد عنوان کرد: الزامات فیفا و‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی بیشتر از قبل شده است و برخی مسائل را بیشتر از قبل تذکر می‌دهند. حواشی هم در این بازی زیاد بود و امیدوارم کمیته انضباطی علاوه بر پرسپولیس بازیکنان استقلال را هم محروم کند چرا که استقلالی‌ها هم کم در این بازی شیطنت نکردند. بازیکنان پرسپولیس رعایت شئونات را کردند، اما سنگی که به سر محمد حسین کنعانی زادگان خورد نشان از شیطنت استقلالی‌ها بود.


بیشتر بخوانید: مدیر برنامه‌های برانکو به تهران سفر می کند


شیطنت استقلالی‌ها در دربی را به حسن‌زاده گزارش می‌دهم

وی افزود: یکی از بازیکنان استقلال از عمد با زانو به صورت سیامک نعمتی زد و من شخصا با حسن زاده رئیس کمیته انضباطی تماس می‌گیرم و موضوع را پیگیری می‌کنم. همچنین محرومیت و تعلیق فرشاد احمدزاده را هم متذکر خواهم شد.

هماهنگی میان داوران ضعیف بود

او در مورد عملکرد داوری در این بازی بیان کرد: کمک داور باید در برخی صحنه‌های حساس به داور اتفاقات را اعلام می‌کرد. آن‌ها باید کمی هوشیارتر عمل می‌کردند و متاسفانه هماهنگی بینشان بسیار ضعیف بود.

عبدی محصل است

او در ادادمه در مورد پیروزی پرسپولیس در این بازی به عنوان کرد: تولد من یک مهر بود و هدیه خوبی با پیروزی دربی مقابل استقلال گرفتم. شب قبل از دربی هم علیپور به من گفت مهدی عبدی هم محلی ما است هوای او را بیشتر داشته باش، روز دربی عبدی برای اولین بار در بازی حساسی مقابل استقلال گلزنی کرد. عبدی واقعا محصل است و به مدرسه می‌رود.

به تبعیت از پیشکسوتان به ورزشگاه آزادی نرفتم

انصاری‌فرد در مورد بحث توزیع بلیت توسط باشگاه استقلال بیان کرد: در بحث تقسیم کردن بلیت میان استقلال و پرسپولیس حق پرسپولیسی‌ها واقعا ضایع شد و هیچ بلیتی به پیشکسوتان و اقوام بازیکنان تعلق نگرفت، بنابراین ما مدیران و اهالی باشگاه به تبعیت از اقوام بازیکنان و پیشکسوتان به آزادی نرفتیم و از از این بابت گله مندیم.


بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: نمی‌توانستم در برابر پنالتی ناحقی که برای استقلال گرفته شد سکوت کنم/ کنعانی‌زادگان جانشین خوبی برای سید جلال است


پنالتی استقلال صحیح نبود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پنالتی که بنیادی‌فر برای استقلالی‌ها در دیدار دربی گرفت بیان کرد:بر اساس نظر کارشناسان پنالتی نبود و خود نیز بر این باور ام که پنالتی در کار نبود. من مطمئن بودم بیرانوند توپ را می‌گیرد چراکه تجربه پنالتی زدن‌ها را با عابدزاده داشتم و بیرانوند شبیه به عابدزاده درون دروازه ایستاده بود و شباهت‌های زیادی بین این دو گلر دیدم.

انصاری‌فرد در خصوص دوگانگی میان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: وظیفه داریم بخاطر اینکه تیممان بدون حاشیه حرکت کند وظیفه اعضای هیئت مدیره با مدیرعامل این است که همسو باشیم. با اینکه من عضو هیئت مدیره نیستم، اما تلاش کردیم همسو پیش برویم و فردا جلسه داریم تا به توافقات نهایی در اینباره برسیم.

لوگو باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی توقیف شده است

انصاری فرد در خصوص توقیف شدن لوگوی باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: لوگوی ما توقیف شده، ولی امروز با شرکتی که لوگوی ما را توقیف کرده است جلسه داریم تا در نهایت بتوانیم کاری را انجام دهیم و به مرور این مشکل را حل کنیم. کار سخت است و اعتقاد دارم همه ما باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات به زودی حل شود. توقیف لوگو ما هم به دلیل بدهی صورت گرفته است و یک مقدار پول را به صورت ارزی به این شرکت پرداخت کنیم.

در جریان حرف‌های کالدرون نیستم

او در مورد حرف‌های حاشیه ساز گابریل کالدرون گفت: کالدرون عقیده شخصی خود را بیان کرده و در این رابطه با من صحبتی نکرد. ولی باید در این مورد مسئله را طوری اداره کنیم که اتفاقی تنش‌زا برای پرسپولیس نیفتاد. نمی‌دانم کالدرون بر چه اساسی این صحبت‌ها را کرد. باید نسبت به صحبت‌هایی که در نشست خبری می‌شود بیشتر دقت کرد تا تنشی ایجاد نشود، ولی در جریان این موضوع نیستم.

برخی‌ها مانع چهارمین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هستند

او افزود: برخی مسائل طوری پیش می‌رود که بعضی‌ها دوست ندارند پرسپولیس برای چهارمین بار قهرمان لیگ برتر شود. نیازی نمی‌بینم که توضیحی بدهم و دوست ندارم تیم‌مان دچار حاشیه شود و تمایل داریم مانند الان با آرامش پرسپولیس کار را دنبال کند. اما ما مستنداتی داریم و می‌بینیم که به برخی‌ها بصورت عملی می‌خواهند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند اگر خطری را ببینیم آن را افشا می‌کنیم. می‌خواهیم پرسپولیس در ریل آرامش حرکت کند و همه در فضای عادلانه اجازه بدهند که تیمی قهرمان شود که واقعا شایسته است. قهرمانی سه دوره پرسپولیس کمی جو را سنگین کرده و امیدواریم در فضای عادلانه و کسانی که فوتبال اداره اداره کننده در این راستا دقت کافی را داشته باشند.

انصاری فرد ادامه داد: می‌دانیم که بعد از سه دوره متوالی واقعاً سخت است و نگهداری آن بسیار مشکل بوده، اما تیم ما روند خوبی دارد و واقعا مستحق قهرمانی هستیم.

سیدجلال به بازی با سپاهان نمی‌رسد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص سید جلال حسینی کاپیتان تیم عنوان کرد این بازیکن مصدوم است هیچ بحثی به غیر از مصدومیت مطرح نیست. سید جلال همچنین به بازی مقابل سپاهان نمی‌رسد.

با مدیر برنامه‌های برانکو در تهران جلسه داریم

او در مورد بدهی‌های برانکو ایوانکوویچ گفت: ما با مدیر برنامه‌های او در تماس هستیم و آخرین چیزی که اعلام کردیم این است که در تهران منتظریم تا با او تشکیل جلسه دهیم؛ بنابراین بعد از بازی پدیده مدیر برنامه‌های برانکو به تهران می‌آید و برای توافقات نهایی در خدمت او هستیم.

امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

او در پایان گفت: هواداران پرسپولیس را دوست داریم و امیدواریم که حمایت از تیم ما را قطع نکند. ما همه همدل هستیم و همبستگی خوبی در تیم ما حاکم است. امیدوارم در پایان فصل این روند ادامه دار باشد و در نهایت پرسپولیس بتواند قهرمان آسیا شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مافیای پرسپولیس همه جا حضور داره
آخرین اخبار