بسته ۲ مهر؛

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/ پیام تبریک صفحه لیگ قهرمانان به مسی/ مرد سال فوتبال جهان، جایزه خود را به چه کسی اهدا کرد؟

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/


در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گسترش شبکه‌های اجتماعی و درگیری کاربران با این فضا، بستری فراهم کرد تا چهره‌های معروف جامعه از هنرمندان تا ورزشکاران بتوانند در سایه آن راحت‌تر و بیشتر با هواداران خود ارتباط گرفته و با جذب فالوور و لایک بر شهرت خود بیفزایند.

حال چهره‌های جامعه و بسیاری از ورزشکاران اعم از فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها و دیگر شاخه‌های ورزشی با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف هر لحظه با مردم ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید: حال خوش بیرانوند پس از درخشش در دربی ۹۰/ تبریک اینستاگرامی علی پروین به مناسبت ‌پیروزی پرسپولیس/ دلداری فرشید اسماعیلی به علی کریمی


در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران را در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر در هفته‌ای که گذشت مشاهده کنید:

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی باشگاه فوتبال یوونتوس پس از برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال جهان به این موضوع واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت:

صبر و پشتکار دو ویژگی هستند که حرفه‌ای‌ها را از آماتور‌ها جدا می‌کند. تو نمی‌توانی همه کار‌ها را انجام بدی، ولی می‌توانی همه کار بکنی تا رویاهات را به حقیقت تبدیل کنی و همیشه در ذهنت بدانی که بعد از هر شبی، سحر می‌رسد.

پست رونالدو

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا پستی را به مناسبت دریافت جایزه دبست فیفا در اینستاگرامش منتشر کرد.

مسی نوشت:

برای جایزه د بست بسیار خوشحال و ممنونم. می‌خواهم آن را به طور ویژه به خانواده‌ام، تمام هم تیمی‌هایم و تمام نزدیکانم در داخل باشگاه و چه در خارج باشگاه تقدیم کنم. همچنین می‌خواهم به همه هوادارانی که با تشویق خود به ما برای رسیدن به اهداف در کار‌ها انگیزه می‌دهند نیز تشکر کنم.

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/

صفحه رسمی لیگ قهرمانان در اینستاگرام به مناسبت اهدای جایزه بهترین بازیکن فوتبال به مسی، پستی را منتشر کرد و به این ستاره بارسلونا تبریک گفت.

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/

صفحه رسمی رئال مادرید در اینستاگرام تصویر ۴ بازیکن خود را در مراسم بهترین‌های فیفا جایزه گرفتند، با هواداران به اشتراک گذاشت.

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/ پیام تبریک صفحه لیگ قهرمانان به مسی/

صفحه بارسلونا نیز همزمان با برگزاری مراسم بهترین‌های سال فیفا موسوم به «THE BEST»، عکسی را از مسی مرد سال فوتبال ۲۰۱۹ منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

پست کریستیانو رونالدو پس از اعلام بهترین‌های فیفا/ پیام تبریک صفحه لیگ قهرمانان به مسی/ مرد سال فوتبال جهان جایزه خود را به چه کسی اهدا کرد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار