در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

کرمانشاه میزبان برترین های پینگ پنگ ایران

نایب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از برگزاری تور بزرگسالان بانوان ایران به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد.

کرمانشاه میزبان برترین های پینگ پنگ ایرانجعفری نایب رییس تنیس روی میز استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، از برگزاری تور بزرگسالان ایران به میزبانی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقات بالاترین سطح مسابقات کشور در رده بزرگسالان است که با حضور برترین های پینگ پنگ ایران برگزار می شود.

او بیان کرد: در این مسابقات ۷۲ نفر از سراسر کشور  حضور دارند که ۱۶ نفر از این ورزشکاران از برترین های ایران هستند و به دلیل اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی است از اهمیت بالایی برخوردار است.

جعفری گفت:همه ساله تور ایران با گرامیداشت یکی از  پیشکسوتان برگزار می‌شود و امسال این مسابقه با نام بانو منیژه ابری  مربی پیشکسوت است.

به گفته نایب رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه مسابقات ۴ و ۵ مهرماه در خانه پینگ پنگ استان کرمانشاه برگزار می‌شود و ۵ نفر از بانوان پینگ پنگ باز کرمانشاهی در این مسابقات به رقابت می‌پردازند که یکی از این ورزشکاران جز ۳۲ نفر برتر رنکینگ جوانان قرار دارد و دو نفر  جز ۳۲ نفر برتر رنکینگ ایران در رده بزرگسالان هستند.

او با اشاره به امادگی تیم کرمانشاه  در این مسابقات گفت: ورزشکاران کرمانشاهی از ماه‌ها قبل تمرینات زیادی برای برگزاری مسابقات داشتند و امیدواریم شاهد درخشش انان باشیم.

جعفری در خصوص اینکه ایا ندا شهسواری در این مسابقات حضور دارد یا خیر گفت: ندا شهسواری که در رتبه اول رنکینگ کشور قرار دارد سهیمه حضور در تیم  ملی را کسب کرده و در این مسابقات شرکت نخواهد کرد.

او بیان کرد: سر داور مسابقات از تهران در مسابقات حضور دارد و ۸ داور از استان کرمانشاه دو داور از استان تهران یک داور از استان کردستان و یک داور از استان لرستان قضاوت این مسابقات را برعهده دارند.

انتهای پیام/ز

کرمانشاه میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی پینگ پنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار