قهوه فوری با خواص درمانی

یکی از شرکت‌های دانش بنیان، قهوه با خواص دارویی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز تولید کرده است.

قهوه فوری با خواص درمانیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از شرکت‌های دانش بنیان، اقدام به تولید قهوه با خواص درمانی غذایی کرده است و در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته – ایران فارما به معرض نمایش گذاشته است.

در همین ارتباط، مهدی پورشهامی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های سلامت محور که توزیع این محصول را برعهده دارد، اظهار کرد: محصولات «گانومیکس» ترکیب بین قهوه و شکلات با قارچ گانودرما است. «قارچ گانودرما» یا «قارچ ریشی» یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین قارچ‌های شناخته شده درچین است که کشت آن از قدمتی ۲۰۰۰ ساله برخوردار است.

پور شهامی بیان کرد: این محصول از سال ۱۳۹۴ در ایران تولید می‌شود. به دلیل نوع فرمول و آنالیزه شدن آن، فقط سه شرکت در کشور‌های ایران، کانادا و انگلیس توانایی تولید این قهوه را دارند. این محصول با کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز تولید می‌شود. قهوه گانومیکس به کشور‌های دبی، ارمنستان، عراق و ترکیه و گرجستان صادر می‌شود.

پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید
او تصریح کرد: گانودرما به علت داشتن آنتی اکسیدان فراوان، می‌تواند جایگزین خوبی برای مکمل‌های درمانی شیمیایی باشد. طبق گفته متخصصان تغذیه، گانودرما به درمان بیماری‌های قلبی، آلرژی، هپاتیت و سیروز کبدی، کبدچرب، بیماری‌های کلیوی، آرامش روحی و... کمک می‌کند.
 
انتهای پیام/
 



برچسب ها: دانش بنیان ، قهوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار