با تلاش مأموران پلیس فتای شهرستان زابل فردی که در فضای مجازی یکی از شهروندان را به مرگ و هتک حرمت تهدید می‌کرد، دستگیر شد.

تهدید تلگرامی به دام افتادسرهنگ "احمد ثمره حسینی" فرمانده انتظامی شهرستان زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از یک شهروند، مبنی بر اینکه شخصی به صورت ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام مرتب او را به هتک حیثیت و مرگ تهدید می‌کند موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارشناسان پلیس فتا در بررسی اظهارات شاکی پرونده و یک سری تحقیقات فنی متهم را که مردی جوان و از اقوام شاکی بود، شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل بیان داشت: متهم پرونده، ابتدا منکر هر گونه تهدید در فضای مجازی برای شاکی شد، ولی پس از مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس به بزه ارتکابی اعتراف، و انگیزه خود را از این عمل ناپسند، انتقام جویی و اختلافات خانوادگی و مالی با شاکی عنوان کرد.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، به افرادی که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به فحاشی، تهدید و یا مزاحمت برای شهروندان می‌کنند، هشدار داد فضای مجازی مکانی مناسب برای تسویه حاسب‌های شخصی نیست و با افراد خاطی طبق قانون جرایم رایانه‌ای برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/گ

دستگیر متهم فضای مجازی در زابل

برچسب ها: پلیس فتا ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار