نماینده، ولی فقیه در استان قم مطرح کرد؛

نشست و برخاست با بیگانگان نباید مسؤولان را مورد تاثیر قرار دهد

آیت‌الله سعیدی گفت: برخی گاهی دم از مقاومت می‌زنند، اما با یک پیغام از طرف دشمن، رنگ می‌بازند و صحبت‌ها و سخنان آن‌ها به سمت مذاکره تغییر می‌کند که این تغییر نشان از ضعف ایمان آن‌هاست.

نشست و برخاست با بیگانگان نباید مسؤولان را مورد تاثیر قرار دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی ائمه جمعه استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه قیام امام حسین علیه‌السلام در دوران‌های مختلف پیام‌های روشنی داشته است، گفت: امام حماسه کربلا را به حماسه زاینده و تولیدکننده‌ای تبدیل کردند که در هر عصر و دورانی موضوع عاشورا محصول و خروجی خاص خود را داشته باشد که جان مایه این حرکت‌ها از ابتدا تا انتها، مقاومت در مسیر الهی و تبیین و ترویج این راه بوده، مسیری که همه انبیای الهی آن را طی کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه عافیت‌طلبان و بی‌بصیرتان مخالف قیام امام حسین علیه‌السلام بودند، اضافه کرد: امام با شعار «هیهات من‌الذله» حرکت خود را دنبال کرده و پیام‌های بزرگی را به انسان‌ها منتقل کردند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) بیان کرد: مردم همیشه در صحنه جهاد و مبارزه حضور دارند، ما مسؤولان هستیم که هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کنیم؛ افرادی هم که دنیای فعلی را می‌بینند و به آینده نگاهی ندارند به نتیجه نخواهند رسید.

او با بیان اینکه امام خمینی (ره) روح مقاومت را در جامعه اسلامی دمید، عنوان کرد: ایشان به مردم آموخت که اگر می‌خواهید در دنیا هم به پیروزی و موفقیت برسید باید بر اساس مقاومت کار خود را دنبال کنید، نشست و برخاست با بیگانگان نباید مسؤولان را مورد تاثیر قرار دهد.

نماینده، ولی فقیه در استان قم با تاکید بر اینکه از مذاکره با افرادی که قابلیت مذاکره را دارند ابایی نداریم، تصریح کرد: برخی گاهی دم از مقاومت می‌زنند، اما به مجرد اینکه یک آدرس و پیغامی از طرف دشمن به آن‌ها داده می‌شود رنگ می‌بازند و صحبت‌ها و سخنان آن‌ها به سمت مذاکره تغییر می‌کند که این تغییر نشان از ضعف ایمان آن‌هاست.

انتهای پیام/الف

تغییر موضع از مقاومت به مذاکره نشان‌دهنده ضعف ایمان است

برچسب ها: صنعت فرش ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.